![]() |
Gtst [8]
Die k*t-spoilertag werkt niet!!!
|
Citaat:
maar die spoiler stond al in het topic ;) martine heeft trouwens hele rare rimpels op dr gezicht :s |
Citaat:
|
blinde kip ben ik ook, ik lees 3 keer de topictitels en open dan zelf een 8e gtst topic. :cool: staat ie er, zie ik ineens dat iemand me voor was :o
|
Citaat:
Martine heeft Nicks aandelen, das 20% (toch?:o) Ludo weet hier niks van, zodat Nick daar lekker kan blijven wonen. Ondertussen gaat Martine met die ene vent aanpappen, die andere aandeelhouder. Op de een of andere manier krijgt ze zijn aandelen te pakken, 40%, waardoor ze een meerderheid van de aandelen heeft en het bedrijf practisch van haar is. en? :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oooh, die kerel heeft 40, kdacht 20.. :p Ik wil ook 40% én mn eigen Suzette... |
ik wordt beetje schijtziek van dat martine ludo nick gedoe :rolleyes: pfffffffffff
en nu jasmine er nog bij :eek: |
Citaat:
nick moet weg bij ludo...straks verkracht hij Rosa nog :eek: |
Spoiler
Of wisten jullie dat al allemaal :p |
Citaat:
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Spoiler
Of wisten jullie dat al? |
vanaaf de bruiloft van CHarlie en Milan. Maar dat wisten jullie al:P
Ik wil dat Milan nee zegt tegen charlie. En dan met sjors gaat trouwen die is veel leuker :D xxxx |
Citaat:
maar dat wisten jullie vast al :P |
Geweldig dat Pascale eruit gaat. Laat haar maar lekker in tandpasta-reclames optreden, acteren is niet aan haar besteed. Ik erger me steeds meer aan haar.
En Tracey...ja, wat is haar nut nou nog helemaal? Dat met dat boek heb ik nou ook wel weer gehad. Ik hoop ook dat Milan nee gaat zeggen...Sjors is veel leuker... Ik zie dinsdag wel hoe het allemaal is gelopen...kan komende 3x niet zien, maarja.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Spoiler
|
zoooo, hoezo bot? (en voorspelbaar :p)
|
Citaat:
maar ik wist het toch al dat ie dat zou doen, hij wil sjors |
Nouhou...... hij heeft nee gezegd
:eek: :( |
erg voorspelbaar dat ze milan geen ja hebben laten zeggen. nou gaat ie natuulrijk zeggen dat het aan Sjors ligt en dan krijgt zij ruzie met Charlie
|
Oh my God, Sjors was zó mooi! Die jurk! :)
En Charlie en Barrrr met die belachelijke hoedjes: :nono: Dachten ze dat ze Beatrix waren ofzo? En waar waren Stefano en Yasmin tijdens de bruiloft?? :confused: |
Citaat:
|
ze hadden een goede niet-suikerspin jurk uitgekozen
die MILAN!!! :eek: :eek: :eek: :mad: :mad: :mad: :eek: :eek: :eek: :mad: :mad: :mad: ik denk dat charlie nu gaat denken dat t door haar rolstoel komt... :evil: :confused: |
Citaat:
|
ik vind 't zielig.. :( :eek:
|
Citaat:
|
Als jullie allemaal zo gemeen zijn, dan trouw ik wel met Charlie hoor. :evil:
|
'k vond dat van die gluiperd wel stoer... zo komt martine wel heel makkelijk aan haar aandelen..
sjors d'r jurk was vet mooi :eek: :eek: en muziek van blof (y) :cool: :bloos: |
Citaat:
|
en jef?
|
Citaat:
wel grappig trouwens, 'en wat heb jij daar zitten?' *wijst naar overhemd* |
Citaat:
En dat lijkt me nou niet echt een ramp.. :p |
Citaat:
|
In het vorige topic zei iemand geloof ik: Trouw maar meteen met Sjors, ze heeft toch al een jurk aan!
Vond ik wel een goeie :) |
Zijn er trouwens nog foto's van Sjors in jurk? Stefano en Yasmin moeten weer wat krijgen. (y)
|
Vet!! (heb het dus niet gezien...misschien morgen ff hh kijken, heb toch vrij :))
En sorry dat ik die spoiler-tag niet gebruikt heb...post hier ook niet zo vaak... :o |
sjors was HOT
maar charlie zag er ook goed uit in die jurk hoor... en ja yasmin ging toch ook helpen met die trouwjurk modeshow? waarom was ze er niet? ik vond het sowieso erg rustig daar... |
Het is me de laatste tijd wel meer opgevallen dat het heel rustig is op feestjes... waarom komen job en silvester voor de gelegenheid niet terug?? Of die lijpe Isabel..
|
Spoiler
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22. |