![]() |
[MP3] About The First Vacation I'll Never Forget
jo khad vorig jaar september ofzo dit nummer geschreven en toen ook opgenomen (dus productie is wat outdated), maar kben wel benieuwd wat anderen der van vinden.
Artus - About The First Vacation I'll Never Forget http://members.lycos.nl/kontsap/Artu...20Vacation%20I'll%20Never%20Forget.mp3[/url] godveredomme hoe kan ik hier ooit normaal links posten hij verandert ze automatisch naja probeer maar wat van die link te maken :rolleyes: |
wat je moet doen is de bestands naam veranderen, geen spaties gebruiken bijvoorbeeld. Et forum pakt geen links met spaties (oftewel die %20 dingen).
http://members.lycos.nl/kontsap/Artus - About The First Vacation I'll Never Forget.mp3 Als je daar geen zin in hebt, dan moeten de mensen bovenstaand gevalletje ff kopieren en plakken in hun browser. --- Klinkt een beetje High School America achtig :P Ik vind alleen niet dat ik een mening verder erover kan geven wat ik er van vind, want ik ben geen expert, de stem is niet perfect, kbedoel dat hoort iedereen wel, en et gesproken stukje... hmm i dunno. Maargoed ik poste omdat ik je wilde helpen met die link ;) |
waarom pakt ie die %20 dingen niet dan
wat gaar maarja mensen moeten dan idd die shit maar ff kopieren thanx iig |
:nono: omfg ik krijg weer een deja vu van dat ik een of ander bandje genaamt five years later op school zag "optreden"
:s |
waarom krijg ik zo'n ataris gevoel bij de titel?
|
waarschijnlijk omdat ik t schreef toen ik alleen ataris luisterde
|
ik voel een band tussen ons
maar die ataris link, die legde ik dus zondeer de muziek geluisterd te hebben he |
naja die leg je waarschijnlijk nog meer als je t luistert
|
lalalalala, tripod is down.
|
oh nee, doet 't al. Gitaren zijn (y), de tekst ook, eigenlijk is alles wel prima behalve de stem op bepaalde punten. Dan loopt de stem uit het ritme van de muziek of haalt de toonhoogte net niet. Als je dat verandert en achter het gesproken stuk gewoon een gitaar plakt(gewoon zelfde tonen achter elkaar o.i.d.) of dat gesproken stuk lekker weghaalt(ik snap waarom jullie dat erin hebben gedaan, maar tis mooier zonder denk ik), dan kom je heel veel verder!
Erg leuk mp3tje! :) |
Citaat:
|
Citaat:
maar boeie ik dacht s ff of t leuk klinkt net als die piano thanx iig |
Citaat:
|
Tis echt niet de soort muziek die ik leuk vind ofzow maar het klinkt behoorlijk goed. Alleen hadden de gitaren wat ingewikkelder gekund, maarja :D
intro met piano klinkt wel mooi, gitaar en drums enzow komen wel mooi in. Alleen op sommige momenten kan de timing wat beter denkik (kwa vocals en gitaar denkik) maar klinkt wel goed (y) |
Citaat:
|
ja ik ben gewoon niet perfectionistisch genoeg, en te lui om t te vaak op te nemen totdat t eindelijk goed is
moet ik mezelf s afleren bedankt iig is trouwes meer dan een half jaar geleden opgenomen, kheb inmiddels wel een stuk betere opnamekwaliteit enzo |
+ "instrumentaal" ok
+ zang ok + nummer ok - cheesy tekst - ataris rip-off :p dus leuk gedaan :) |
k dan
|
Ik sluit me aan bij cut_off, maar voor de rest is het best een aardig lied :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:04. |