![]() |
hoe zie jij eruit als je net uit bed komt?
|
dat wil je niet weten. ik zal morgen ochtend wel even een fotootje maken. ik sta nu klaar om naar school te gaan dus dan valt het wel mee.
*ik heb net dus ff fotootje gemaakt* het is te erg... freak on a leash idee. dus helaas. ik ga hem niet posten :p |
Moe.
|
Uit principe zie ik er s'ochtens als ik uit bed kom er niet uit.
|
te verschrikkelijk om hiet te laten zien ;)
|
Zo een klittencavia :P
|
Net als Brad Pit :p
|
Citaat:
|
Als een sneeuwpop in augustus.
|
Als een roodharige afro met bekschurft... (n)
|
duf
|
Slaperig.
|
Brak
|
met ogen die niet open zijn, mijn haar zit nog voor een kwart in en staart en de rest hangt getoupeerd om mn hoofd heen, en als ik de avond er voor lui was zit mn mascara ook overal rond mn ogen.
en verder heb ik natuurlijk een errug sexy pyama aan :D |
vreselijk. :p haar alle kanten op, duf hoofd..
|
Niet.
|
een verkreukeld gezicht, haar naar alle windstreken, een sigaret in mijn linkerhand, en een kop koffie in de rechter, daar kun je me in uittekenen
|
Mwah kon beter ;)
|
zoals ik er meestal uitzie.. :p
|
Naar het schijnt, zie ik er 's morgens uit als één of ander personage uit The Simpsons, maar ik kijk eigenlijk nooit naar dat programma... "... ... Bob" omdat mijn haar dan heel wild staat :o :D
|
Oh ja en met 'slaapwangen'
|
Slaperig en duf :o
|
slaperig waarschijnlijk, iig met dikke zwarte randen onder mijn ogen. Geen wallen, maar slechte make-up remover.
|
mijn haar zit dan net al tina turner.. :D
|
Mijn haar staat alle kanten op en ik kijk duf uit mijn ogen
|
kleine oogjes en 3 kuiven/hanekammen in plaats van 1 :|
verder allemaal strepen of mijn lichaam waar mijn pyjama dubbel heeft gezeten... |
Het is voldoende om te weten dat ik er erg uit zie. Ik wil jullie geen nachtmerries bezorgen natuurlijk. :|
|
Met halfdichte ogen....
|
bagger , en ik heb last van een ochtendhumeur :D
maar wel heel vervelend voor andere mensen |
niet,aangezien ik de laatste tijd fokking slecht slaap er moet echt een lange douche en geen gezeik s'ochtends tegenaan gaan voordat het er weer enigsins acceptabel uitziet
|
Beeldschoon, net als de rest van de dag trouwens ;)
|
dit ben ik, met een ochtendhumeur
http://www.thelandofshadow.com/mordo...-moria1024.jpg ( sorry heb geen kleiner plaatje) |
Ongeveer hetzelfde als meestal, maar dan in pyjama/naakt in plaats van met gewone kleren aan, en met iets verwarder haar. En als ik net uit bed kom heb ik m'n bril altijd op; ik draag 'm maar 2 keer per week ofzo ook overdag steeds.
|
In één woord: verschrikkelijk.
Sterker nog, op sommige dagen verbeterd dat naar mijn idee ook niet meer... :( |
Dan ben ik chagrijnig. :o
|
Bril, wallen/dikke ogen, warrig haar, ochtendmoe- en duizeligheid, en vaak vrij prikkelbaar. :bloos:
|
Alleen mn kapsel is in de war, voor de rest 'normaal'.
|
Moe.
|
incredibly sexy :rolleyes:
|
als een struikrover :cool:
|
ligt eraan hoe ik geslapen heb...maar meestal zit mn haar errug belachelijk en is de rest ook verschrikkelijk :) (hebben jullie nou ook zo`n hekel aan dingen als kamp....zodat al je klasgenoten je s`ochtends in je slaap-outfit keihard naar de douche zien rennen...pas na een douche ben ik weer aanspreekbaar)
|
Met een gezicht van, als je nu iets verkeerds tegen mij zegt ga ik je slaan. Maar zo ben ik dan niet hoor, ik ben dan meestal wel vrolijk (dat is dan dus niet aan mijn gezicht af te lezen :o ).
|
niet vrolijk
|
Veel te veel krullen, maar wel redelijk wakker. :)
|
Zal morgen wel even een foto maken :)
|
Een beetje duf en slaperig.. en met mn haren door de war etc.
|
Ligt eraan hoeveel ik gedronken/geslapen heb de vorige nacht.
:p |
dan heb ik kleine slaapoogjes en mn haar in de knoop :cool:
|
Net zo flex als anders...... :p
|
Ik ben dus meteen wakker smorgens.. niet duf ofzo!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:34. |