![]() |
ik wil hosten bij warcraft
ik kan niet hosten. Ik heb een router met firewall dus daar ligt het aan. Heeft iemand enig idee hoe ik die firewall kan omzeilen/uitschakelen? Dit is heel erg lastig zo. Ik weet wel hoe ik de firewall van de pc uit kan zetten maar dan blijft die van de router actief
|
In de config van je router ports openzetten bij Virtual Server. Tenminste, zo werkt het bij mij dus vast bij anderen ook wel.. alleen moet je ff in de readme of op Google zoeken naar de ports die WC gebruikt..
|
port mappen
lees de technische handleiding van je warcraft eens door :nono: |
die heb ik neit meer
|
Citaat:
op blizzard site staat het ook in de FAQ geloof ik.. of ik technical documentation |
Zoals Peter (Cryptapix) al zegt.. kijk in je handleiding
Als je die niet meer hebt dan ben je een ontzettende kluns, of nog erger dat je het illigaal hebt.. Verder wederom zoals Peter zegt zijn er nog talloze FAQS en messageboards die je probleem op kunnen lossen.. Ik snap niet dat je een router neemt als je er nieteens mee om weet te gaan :nono: |
me vader heeft die router gekocht, ik was er egt niet blij mee.... ik heb warcraft gewoon origineel gekocht maar ik ben de handleiding kwijt
|
Citaat:
Om maar niet te spreken van de rest van de hautaine reacties. Gut gut, nee, júllie zijn omnipotent en alwetend. Quasi: om te hosten moet je inkomend verkeer toelaten tot je pc.. standaard kan dat dus niet, door je router. Door het zogenaamde portforwarding kun je verkeer op bepaalde ports doorlaten. Ten eerste moet je dan een vast IP nemen op je netwerk, en ten tweede in je router een bepaalde port, bijvoorbeeld 333, forwarden naar jouw netwerk-ip. Meestal kun je bij je router komen door in IE naar 192.168.1.1 te gaan. Verder moet je even kijken, ik weet de ports van WC zo snel niet meer en IP-settings ga ik ook niet uitleggen :> |
nee dat hoeft ook niet. ik weet de poorten van wc wel en de ip settings ken ik ook. Het is de rest dat ik ff wilde weten. Hartstikke bedankt ik kan weer vooruit.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe aandoenlijk. Flutventje. |
Citaat:
Als ik al mijn handleidingen zou gaan sparen zou mijn kamer ondertussen veels te klein zijn. Citaat:
Wow, moet je eens nagaan wat voor ontzettende kluns ik ben :rolleyes: |
Sorry dat ik het zeg maar jullie hebben iets tegen wat ik zeg.. terwijl jullie zelf onzin zitten uit te kramen op mijn reply wat nieteens met het topic te maken heeft.
En ja je bent indeed een ontzettende kluns, nu blij? |
Citaat:
|
Doe je best.. zal de FB blij mee zijn :rolleyes:
|
Citaat:
ik kan het ook niet helpen dat ik obi wan (ik zal um maar geen sander noemen he? :rolleyes: ) persoonlijk ken,. ten 2e.. WTF draagt jou reactie nou meer bij als die van mij? het is precies hetzelfde maar jij slooft je liever wat meer uit blijkbaar.. plz get a life n00b |
Citaat:
-------------------- port mappen lees de technische handleiding van je warcraft eens door :nono: -------------------- Leg mij dan eens uit wat iemand hier mee moet. Komt er ene "Cryptapix" een mooi woord uitkramen en je op de vingers tikken dat je een handleiding moet lezen. Joepie, nu zijn de problemen weg *?* |
Citaat:
|
Citaat:
Maar als ik me niet vergis: Citaat:
|
|
Citaat:
want als je in die handleiding zoekt naar iets in de richting van POORT/PORT kom je al snel tot de conclusie wat het problem is.. en ik ga er vanuit dat eenieder die hier komt een handleiding kan lezen of een faq op de blizzard site kan lezen maar neej, komt er zon meneer aan die al 1 week geregistreerd is hier die het wel eens ff duidelijk zal make hoe het moet :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
jammer en helaas, je bent niet 1337'er... Doet imo ook niets af aan het feit dat vooral Obi Wan alleen maar lijkt te replyen om 'cool' te doen. Als jij een vraag post van 'mijn beeld gaat op zwart bij een game, wat moet ik doen' en iedereen gaat blaten 'handleiding, tech support' kun je dat waarschijnlijk ook niet waarderen. |
Hahaha valt me tegen dat deze nog niet dicht is..
|
Citaat:
|
Citaat:
een beetje zelf zoeken kan geen kwaad hoor.. ik kan het ook wel voor hem opzoeken en precieze bladzijde, regelnummers en welk woord in de zin hij moet lezen.. maar ik ga er toch wel vanuit dat ie dat zelfkan.. maar een voorbeeld van hoe ik met heel domme mensen omga: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=727020 |
Citaat:
daarna zal ik nog ff op internet zoeken en pas DAN zou ik zoiets posten voor ik aan een thuisnetwerk en of router begin zorg ik dat ik snap wat dat ding doet./.. |
Citaat:
LOL |
Citaat:
|
Citaat:
Je oplossing is trouwens wel leuk maar zo godsgruwelijk "ingewikkeld" :> Gewoon linksonder op ATI.com de link volgen, file openen, installatie er doorheen raggen en restarten. Citaat:
|
Dude give it a rest, dit is het Onzin forum niet :nono:
|
kneuzen.
|
ik weet niet wat jullie nou allemaal maf lopen te doen :nono: maar ik heb al gezegd dat ik voldoende wist dus dan kan er idd een slotje op. thnx :p (y)
emphasis bedankt ;) (y) |
Citaat:
Citaat:
http://www.nucleair.com/images/padlock.gifhttp://www.nucleair.com/images/padlock.gifhttp://www.nucleair.com/images/padlock.gifhttp://www.nucleair.com/images/padlock.gif |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:49. |