![]() |
Dit is ziek!!
|
Ik ken deze al :D kep ze ook van SMB1 en 2....die zijn ook ziekelijk...
Maar als ik zo kan gamen dan raak ik nooit meer een game aan...dan heb je werkelijk geen leven... |
Als het die van 11 minuten ofzo is: die is met een emulator gedaan op lagere snelheid dan normaal.
|
Ik vind het vooral briljant hoe hij dat eerste kasteel lapt :D
|
Ik had verwacht iets schokkends te zien, dat valt weer tegen ;)
|
Hmm, die hebben ook niks te doen.
|
Citaat:
|
Hehe zo hoor je dat dus te doen.... :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jammer dat jullie dat nu verklappen, ik wilde bijna een staande ovatie geven
|
Boeiend. Ik denk aan iets gruwelijks, wat krijg je? Een of ander stom computerspelletje dat toevallig een beetje snel wordt uitgespeeld.
|
Welke FB heeft dit topic verplaatst dan? :confused:
|
inderdaad, als er iets op games thuishoort, is dit het wel.
|
Is dit grappig bedoeld ofzo? :o
|
Is het schokkend?
|
Hoe bedoel je: hij laat nogal wat punten liggen? :D
|
Goed gespeeld....
|
Hij speel het wel lekker snel, maar hij laat idd veel punten liggen
|
ik ben veel sneller :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
not impressed.... dit wil wel is met NFS underground zien gebeuren.
|
Citaat:
|
laat veel punten liggen ja, maar heeft wel meer dan 100 levens....
och wat had ik het toch altijd nog moeilijk met dit spelletje:) |
Was dat ff een tegenvaller, gezien de topictitel...
|
is ook te zien aan de kwaliteit van het filmpje
(of stukken hout veranderen in het echt ook van Bruin naar Blauw en weer terug) ik snap alleen niet hoe hij er voor zorgt dat hij in een keer met elke kill van een bob-omb er 1 up bij krijgt...?? :confused: |
ik ga altijd voor de punten, niet de snelheid.. maar ik kan het best zo snel.. gewoon een kwestie van je heeel vaak in de auto op vakantie vervelen(ik heb m op de gameboy)
|
Citaat:
|
Citaat:
de eerste 5 levels haal ik makelijk op zo'n snelheid |
Haha, die kerel is echt meesterlijk goed. :D (y)
|
Citaat:
|
Nou fantastisch hoor.
|
heheh:p
|
Citaat:
ff voor de duidelijkheid, het wordt alleen met een mutator gespeeld omdat deze vaak de makkelijke mogelijkheid bieden tot het opnemen van een filmpje ervan. verder wordt er iha onder enig toezicht gespeeld dus van die verhalen van lagere snelheid en tussendoor saven lijkt me ook weinig waar. |
Ik hoor nu net van iemand anders, dat dat filmpje nep is ...
Jammer, je ownt als je zo snel mario kan uitspelen, kijken of ik dat bij ff kan doen of zo :P |
Wat gemeen! Dat ik hier niet goed in ben, wist ik al, maar nu kom jij (topicstarter) nog even met zoiets... :mad: :( :p
|
ik heb precies hetzelfde spel op m'n grafische rekenmachine staan :D ookal uitgespeeld :cool:
|
Die Japanners ook... :D
|
Citaat:
|
Wij hebben dat spel ook op onze nintendo (de alleroudste versie :o) K krijg opreens weer zin om t te gaan spelen :o :o :o
|
Zo zie je maar weer wat z'n filmpje niet allemaal kan doen :)
|
nee het moet echt te doen zijn, ik haalde op mn NES laatst 14 minuten op SMB 3 en 7 minuten op SMB 1
|
Citaat:
|
Oh, dit echt megavet. :D
|
Citaat:
time attacks zijn nogal nutteloos als de validiteit (d.w.z. er is eerlijk gespeeld) ervan niet vaststaat. |
Citaat:
|
read the fucking post :rolleyes:
|
Ik heb bar weinig verstand van zulke games maar op mijn grafische rekenmachine kan dit net zo goed. Je moet even precies weten hoe je de eerste sprong moet maken en daarna kan je gewoon doorspringen en kom je steeds goed terecht.
Of is dat hier heel anders? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:52. |