![]() |
Muse (lekker kort he?)
Hey, ik vraag me af of er hier nog mensen zijn die fan zijn van Muse of Muse uberhaupt kennen! Ikzelf ben 6 november, bijna 3 maanden geleden dus voor het eerst naar hun concert geweest (jippieeee, ik had staan-kaartjes!!!! :D (y) (y) (y) ) en ik vond ze heel erg goed, live on stage. Ik vind hun muziek echt geweldig en speel het ook graag na op de gitaar en op de piano... Maar ja, ik ben benieuwd wat jullie vinden.... :)
|
Nooit van gehoord?
|
mus?
|
Dudes, Muse is toch dat metal project van dave grohl, die eerst de zanger was in Nirvana :rolleyes:
|
Citaat:
|
ontopic :mad:
de balonnen in het publiek op lowlands 2001 (?) waren dope |
ik vind muse wel goed...heb er alle nummers van...
ben ook naar ze toe geweest was wel in belgie,n paar maanden geleden die ballonnen waren idd wel gaaf |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jesus, dan kan ik mijn studie wel opgeven en wordt ik professioneel muziekaloog. |
laatst showbiz nog geluisterd. Daarvan vond ik enkele nummers nog wel vet. Lekkere riffs speelt die man.
|
musiepusie <3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik bedoel, die shit is best underground.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zouden ze daar ook supermarkten hebben? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tot zover de wonderbaarlijke ontdekkingen die vandaag ons heeft gebracht. |
Krijg jeuk van de stem van de zanger. Muse...ik kan er niks mee. Sorry.
|
Muse=op MTV, ergo, iedereen heeft wel eens van ze gehoord.
|
Een beetje meer ontopic asjeblieft :)
Ik kan me haast niet voorstellen dat er mensen zijn die Muse niet kennen. Maar ik vind ze leuk (y) |
zeg nitewolf.
ik moet zeggen dat je mijn sympathie hebt. |
ik snap eigenlijk het nut van dit topic niet,wil je weten of er meer mensen zijn die deze muziek leuk vinden?
zo kunnen we aan de gang blijven,het eminem-topic,het dimmu-borgir topic,het volendammer-koorknapen topic...... |
Citaat:
En insgelijks btw. |
nytewolf en friso, kunnen jullie elkaar niet uit de dryathon gooien ofzo....
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat voor pizza? ow. het on-topic gebeuren moet doorgezet worden |
Citaat:
Maar ik vind Muse goed (1e cd beste) en heb ze al 2 keer op Werchter gezien... dus... ja en nu... owh ja: jeij :D Ik betwijfel of ik dit lang openlaat omdat je zelf al enorm offtopic zit te lullen. |
Citaat:
en nu ontopic!: muse komt op RAR, maar of ik erheen ga .......who knows, but then again, who cares.... |
Citaat:
On-topic: ja ik ken ze. |
ik heb die jas nog steeds,
ik heb hem alleen nooit aan als ik naar muse luister |
wat is iedereen toch weer grappig :|
ik heb alle albums van muse, hullabaloo is toch nog mijn favoriete cd. daar heb ik ook de DVD van (y) |
ja ik ken het, en het is gay.
|
ja 'k vind ze wel cool, heb ze 3 x gezien. ik vind dat matthew echt goed piano kan spelen (y)
|
k vind muse wel goed, heb 4 cd's van ze en ben op 2 concerten geweest...ik vind dat matt heel goed piano en gitaar kan spelen, ook heeft ie een speciale stem vind ik. (y) :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gay zal dan wel goed zijn
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:31. |