![]() |
Werchter 2002 : line-up : Compleet
Overzicht:
Vrijdag 28/6 Main Stage Dropkick Murphys/D12/ Morcheeba/Arno/dEUS/Chemical Brothers Pyramide Marquee The Notwist/Black Rebel Motorcycle Club/The White Stripes/Sonic Youth/Luke Slater/Green Velvet/Praga Khan/2 Many DJ's Zaterdag 29/6 Main Stage ***********************************Hoobastank/Within Temptation/ Madrugada/Mercury Rev/Queens Of The Stone Age/Nelly Furtado/Bush/ Rammstein/Red Hot Chili Peppers Pyramid Marquee .calibre/Lostprophets/Ed Harcourt/ Lambchop/An Pierlé/Röyksopp/Calexico/ Ozark Henry/Air/Roger Sanchez Zondag 30/6 Main Stage Kane/Zornik/Spearhead/Heather Nova/Arid/Lamb/Coldplay/Faithless/DJ Carl Cox Pyramid Marquee Hawksley Workman and the Wolves/Rival Schools/Ozomatli/Millio- naire/Starsailor/Billy Bragg and The Blokes/Yann Tiersen/Erykah Badu/Tricky De namen staan in de juiste volgorde, volgens deze lijst gaan ze spelen. |
Had je Hoobastank niet even weg kunnen laten? Nu baal k helemaal da k nie kan :mad: :(
|
Schitterende line-up
|
leuk, jammer dat ik niet ga alleen ghehe
|
Hmmz, voor de dropkicks, rammstein en lamb alleen ga ik natuurlijk niet.
Bagger line-up! |
*wil ook*
Mja.. ik kan alweer niet.. alle festivals worden dit jaar helemaal totaal compleet fout gepland! Als ze alles nou gewoon een weekendje verplaatsen ofzo, kan ik ook nog eens ergens heen.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Enne Carl Cox niet commercieel? :D |
Citaat:
|
prachtige line-up(y) helaas dat ik niet kan:)
|
Citaat:
de line-up van werchter is tien keer beter dan die van pinkpop. komt dEUS naar pinkpop? ik dacht het niet. alleen al dat maakt de line-up geniaal, en dan spreek ik nog niet over the red hot chili peppers, the chemical brothers, air, coldplay, ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
werchter rules vooral as ek mag gaan en da magek dees jaar ni
|
Gelukkig mis ik dus niks..behalve air.
|
de dropkicks, RHCP en Rammstein zijn wel koel/
|
WOW :eek: :eek:
Queens of the stone age SONIC YOUTH!!! Red hot Chili Peppers Wat een asociale lineup zeg Eens even kijken of ik dan zou kunnen en hoe duur het wel niet is....... Ikke wil errug graag!!!!! |
ok, arno op vrijdag, nu MOET ik wel drie dagen ;) kan ni anders,
da wordt LEUTE!!! ah fijn, ik zie der al naar uit :D (maar eerst nog deprimerende examens maken :( ) |
Citaat:
|
Citaat:
Line- up is erg mooi btw! dÉUS Sonic youth, Air :cool: Al ga ik dit jaar niet, vorig jaar ben ik wel geweest was op zich goed! tip!! : Nederlandse bezoekers moeten waarschijnlijk hun Nederlandse kaartjes aan de zijkant van de ingang omwisselen voor Blegische tickets! Doe dat meteen, en ga niet eers een uur in de wachtrij staan, want dan kun je weer achteraan de rij aansluiten.. (had ik vorig jaar :( ) |
Huh, Werchter is zoals altijd weer stukken beter dan Pinkpop. :)
Maar ik ga naar geen van beiden.... *snik* |
Citaat:
|
Citaat:
:( |
Citaat:
|
Citaat:
maar het is wel erg duur en lowlands ga ik er niet voor opgeven |
Citaat:
Dat is ook mijn reactie: lowlands geef ik er niet voor op!!! Dus het wordt of én/én of alleen lowlands, maar helaas denk ik dat het alleen lowlands gaat worden. Werchter is DÚÚR!!! Je meot er nog heen, kaartjes zijn duur, camping apart erbij enzow..... We gaan gewoon duimen dat de queens, sonic youth en de chili peppers ook op lowlands komen :( Jij duimt dan wel mee toch Mickey? |
up
|
Red hot chillie pepper's!!!!!!!!!!!!!!! rulezzzzz
|
Citaat:
Dropkick Murphys/D12/ Morcheeba/Arno/dEUS/Chemical Brothers The Notwist/Black Rebel Motorcycle Club/The White Stripes/Sonic Youth/Luke Slater/Green Velvet/Praga Khan/2 Many DJ's ***********************************Hoobastank/Within Temptation/ Madrugada/Mercury Rev/Queens Of The Stone Age/Nelly Furtado/Bush/ Rammstein/Red Hot Chili Peppers .calibre/Lostprophets/Ed Harcourt/ Lambchop/An Pierlé/Röyksopp/Calexico/ Ozark Henry/Roger Sanchez Kane/Zornik/Spearhead/Heather Nova/Arid/Lamb/Coldplay/Faithless/DJ Carl Cox Hawksley Workman and the Wolves/Rival Schools/Ozomatli/Millio- naire/Starsailor/Billy Bragg and The Blokes/Yann Tiersen/Erykah Badu/Tricky |
Roch Werchter bijna uitverkocht.
Alle combi-tickets zijn de deur uit. Enkel nog kaarten voor vrijdag en enkele voor zondag |
wat een saaie line-up.. niets voor mij
|
Ik wil wel vrijdag gaan...Hmm maar vorig jaar vond ik er niets aan, echt stom volk en idem groepen (toen), nu lijkt het wel wat beter, vooral de vrijdag...Maar ik zit in geldnood, kom stop me wat toe!
|
***********************************Hoobastank
Within Temptation Bush Rammstein Red Hot Chili Peppers Air Kane Zornik Heather Nova Arid Lamb Coldplay Faithless Rival Schools woei (y) |
Ik ga gelukkig wel, zaterdag&zondag..vooral voor rhcp, ze spelen gewoon langer dan op het concert afgelopen zomer.
Ik vond het wel een goed line-up, alleen Nelly Furtado doet me niet zo veel. |
billy bragg is koel
|
ik zou voor 2 bandjes gaan of misschien heb ik er paar over hoofd gezien maar de rest is allemaal bagger
|
Ik kan echt niet wachten tot het zover is.. Ik wil echt een hoop zien... en.. *stuiterdestuiter* IK GA SONIC YOUTH VOOR HET EERST IN EEN JAAR WEER ZIEHIEHIEHIEHIEHIEHIEN!!!!!!!!!!
*gaat dood* |
kben ooit naar een kunsttentoonstelling gweest van sonic youth bandlid (volges mij bassiste)
da was wel gaaf, maar heb verder geen id wa voor muziek et is ...nuttige reply |
ga het fijn luisteren zou ik zeggen,,, Stukje popcultuur... onmisbaar oooohohohhhhhh
|
Ik ga niet, ik vind het oowk nie rampzalig want zo geweldig is de lineup in mijn ogen niet... ik zou alleen Dropkick Murphys, Air, **********************Hoobastank, Bush, Red Hot Chili Peppers en Coldplay en ik heb bij geen van die bands dak dr helemaal gek van ben...
|
Citaat:
|
enkel nog kaarten te koop voor de vrijdag
|
ALLES uitverkocht
D-12 heeft afgezegd |
Citaat:
het wordt een fiesje!!! (y) :cool: :D :D |
Hm vind het niet echt een geweldige line up, tsja rammstein en lamb is natuurlijk wel fijn :):) maar om nou daarvoor te gaan ....
|
Whaaaaaaaaaaaaa nog maar twee nachtjes!!!!! :d
|
morgenvroeg vertrek ik... stom dat het slecht weer gaat zijn but yeah, ge kunt nie alles willen.
|
Et is begonnen :)
en ik ben er niet bij :( word tmf kijken maandag en dinsdag :) |
Praga Khan was schitterend !!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:14. |