![]() |
Janis Joplin
Een topic speciaal voor haar :)
Wie vindt wat van haar? Favo nummers? Nog meer? Ik vind Janis geweldig :) Haar stem is zooo ontzettend gaaf :) Favo nummers is moeilijk te kiezen.. Summertime Piece of my heart Get it while you can Cry baby Me and Bobby McGee En ik vergeet er nog een hele hoop.. |
hmm, ik kan niet altijd naar haar luisteren,
en ik ken eigenlijk alleen maar de bekende nummers :o maar ze was wel een symbool :) |
ze was op d'r allerbest toen ze bij Big Brother & The Holding Company zat imo.
het album Cheap Thrills is geniaal. favoriete nummers; I Need A Man To Love Combination Of The Two |
ze schijnt wel goed te zijn, maar ik ben niet openminded genoeg om het te proberen
|
jaaa, me and bobby mcgee, geweldig nummer :)
geweldig stemgeluid trouwens ook... |
Kozmic Blues vind ik èèn van haar mooiste nummers. Zonder enige twijfel.
Trouwens, wijs topic. |
Citaat:
En is er trouwens iemand die weet waar in Nederland ergens Janis Joplin posters te krijgen zijn? |
ik ben niet echt een grote fan maar als ik lp's zie 2e hands liggen koop ik ze wel
|
Citaat:
|
Ja ja geweldige zangers, mooiste nummer van haar is iets met blue girl of zo? heb 'm gedownload en ston' 'n vage titel bij die niet klopte.
Verder vind ik alles mooi wat al gezeg is. Hoe is ze trouwens overleden, drugs? |
Ik ga Mercedes Benz zingne met t open podium bij ons op school :) En heb zaterdag nog een stukje van haar op woodstock gezien... Ken alleen een beetje te weinig :o
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:40. |