![]() |
Wumpscut Topic
Bone Peeler komt in Maart uit. Iemand ook benieuwd naardaar? (daarnaar).
Is ie misschien al gelekt? Verder is dit topic bedoeld voor algemene :w: opmerkingen, vragen, etc. |
ik vind wumpscut per cd minder boeiend worden, maar ik zal de cd als ie uitkomt zeker gaan checken
|
Ben ik het niet mee eens. :)
edit: Argumentering: Boeses Joenges Fleisch (Eevil Young Flesh) vind ik een fijne plaat, beter dan Embryodead al had die ook een paar leuke nrs. Van Wreath Of Barbs weet ik alleen dat ik de titeltrack wel cool vond. |
bone peeler :S damn wat een kuttitel
|
Citaat:
De cover art ziet er iig wel retevet uit. |
Me neither. Ben benieuwd, op preferential legacy stonden maar een paar nieuwe nummers en vervelende remixes, opzich wel gaaf maar beetje weinig..
|
is dat niet die industrial grindcore band?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Wtf is industrial grindcore?
|
Citaat:
Moeten we idd nog doen. Limited Edition boxset http://industrial.nl/product_image.php?imageid=24 Met dubbelcd, shirt poster en nog veel meer rotzooi. |
geen idee, ziets had ik altijd in gfedachten bij wumpscut
ken verder niks van die band maar wat is het dat wel? |
Allmusic .
Industrial / EBM |
had ik dat industrial toch goed gegokt
what's in a name :cool: |
|
Wat ik ervan ken (vrij weinig), vind ik erg goed, ben daarom ook best benieuwd naar het nieuwe album.
|
hmm
|
Ik ken er maar weinig van ook, alleen die plaat waar Womb opstaat. En daar zaten krassen op toen ik die cd leende :s klotelara!
|
Ik ken alleen Embryodead (en nog enkele nummers van andere albums) en het klinkt best goed, dus ben wel een beetje benieuwd
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oja wreath. Zal 'm er weer es ingooien kijken of ik m'n mening kan herzien. 't Nummer WOB vond ik wel gaaf, met die vrouwenstem.
edit: mja hij was toch wel tof maar ik geloof alleen de eerste paar nrs goed waren |
hmm zoek um miss wel ff op
alles is wel te vinden als je weet waar je moet zoeken ;) maar beste cd van :w: vind ik Music for a german tribe(of generation) weet niet welke het was :P heb um hier ook niet in de buurt liggen naja edit nog wel :) |
Ik heb maar een paar nummers...maar die vind ik wel leuk :)
|
Citaat:
|
Sorry sexie-exie, maar ik vind Wumpscut niet zo geslaagd. Enkele aanvaardbare liedjes ja, maar steekt tegen na 2 keer horen.
Verder zie ik je nog graag hoor ;) . |
Nou moet je es goed luisteren, nu trap je op m'n ziel ja :nono: :D
bent u online? |
Citaat:
hehe ik ook stuur er wel even wat mensen op af zodra ik um heb, zeg ik het, en dan zeg ik wel wat ik er van vind ;) |
Embroydead is wel cool, Ik dacht trouwens dat die gast (Wumpscut) verder geen optredens deed, zie interview Zware Metalen
|
Citaat:
|
Rudi Ratzinger
En dat klopt. |
Ik vind het eigenlijk bijna alleen leuk als het Duitstalig is. :|
|
he wat een vieze plaatjes, nou krijg ik nachtmerries :(
|
Kan iemand met deze band en met hun genre een link leggen naar een andere band want bij industrial weet je vaak nog niet precies hoe zoiets klinkt, dan kan ik, als het me bevalt, het album binnenhalen en als het me niet aanspreekt dan heb ik geen tijd verspilt aan onnodig downloaden.
Alvast bedankt :) (y) |
Citaat:
|
ik kan um op het moment niet echt vinden
en mijn achterban ook niet dus denk toch maar awchten en dan nog eens proberen |
jmmr :(
|
Haha
Op de site staat dat ie ook naar Alizee luistert. :D :D Held (y) |
Citaat:
:( |
Citaat:
Het album is sinds gister op slsk en dc te vinden. (y) |
Citaat:
dan kan ik um, downen ;) |
Wumpscut blijft een fijne band, is ff kijken of dat albumpje al ergens gepost is.
|
Citaat:
van DC heb ik eigenlijk geen verstand maar op soulseek zag ik dat iemand 'm in de map DC++ had staan. Dusja ik figurede dat je 'm dan ook wel daar kan halen? Ik heb btw alleen nog maar cd2 (remix cd) |
alt.binaries.sounds.mp3.gothic-industrial
Ook alleen cd2. |
Ik geloof wel dat disc 1 op soulseek te vinden is denk ik.
Ah. Ik ben 'm nu aan het neerladen, of het moet een hoax zijn. |
Citaat:
Joah, cd 1 heb ik nu ook, stond gewoon in de zelfde post als cd2, alleen was dat niet aangegeven :). Nieuwsgroepen zijn da shizzle |
Ach ik prefereer nog steeds SLSK vanwege oa gebruikersgemak, chatrooms, instant messaging etc.
March Of The Dead is iig retevet nr (y) |
Ok mening so far:
't is weer lekker evil en duister zoals we van 'm gewend zijn (y) Een klassieker wordt 't echter niet, daarvoor zijn de nrs te eenzijdig. Ik denk wel dat ie het goed gaat doen in de clubs, d'r zitten een paar uiterst fijne stamp-electro platen bij (y) |
Ik ben benieuwd. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:43. |