![]() |
Dikke bovenkant panty's
Wie heeft bedacht dat panty's aan de bovenkant verdikt moeten worden. Extra versterking bij m'n nagels kan ik begrijpen, maar daarboven is het bij mij echt wel zacht :D Als ik m'n minirokje aan heb hoeft er maar dat te gebeuren of die dikke stukken komen eronderuit. :mad: en zonder panty is zo'n rokje echt te koud :eek:
|
Koop anders hold-ups
|
je kunt ook panty's kopen zonder zo'n broekje.
die zijn meestal wel iets duurder, maar ook beter en dikker en gaan dus langer mee (y) !!! |
Citaat:
Bij (o.a.) de Hema kan je panties kopen die transparant tot je middel zin. |
Citaat:
En 't zit bovendien ook voor geen ruk. |
Er zijn panty's te koop zonder zo'n broekje.
Nog nooit geprobeerd, maar kun je gewoon kopen dus. |
die van de h&m zijn zonder 'broekje', tenminste, ik heb er 2 :)
|
koop gewoon een langer rokje.
is ook een optie wat meteen niet zo sletterig uit. :rolleyes: |
Citaat:
|
Koop panty kouzen scheelt de jongens tijd en werk. :p
|
Waarom is een kort rokje gelijk sletterig :rolleyes:
|
Bij v&d zijn bijna alle panty's zonder broekje, te zien aan het plaatje op de voorkant.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat valt even tegen als er aan de zijkant zo'n gore augurk met vieze rode saus uitkomt. (n) |
Citaat:
|
Citaat:
Is een optie waardoor mensen niet meteen denken dat je een hert bent. Oja, post dan gelijk ook maar niet meer! |
Citaat:
Jarretels dus (y) |
Jarretels, zitten toch vast aan 'n soort broekje wat je over je ondergoed moet doen? Die hoeven dan nie eens een plakrand te hebben (y) En is wel sexy
Als er al plakrand aan zit (volgens mij heten die dan hold-ups) blijven ze zitten zonder jarretels. |
Citaat:
:rolleyes: |
wat een sukkels.
je draagt een kort rokje , dus je bent een hoer. je draagt een lang rokje , dus je bent een oma. :| |
haha, neeeeeeeeee
een lang rokje is niet alleen voor oma's, ik heb er zelf ook 1 Ik bedoelde dat het zown oma-opmerking was :| |
knip die dikke rand er af.. doe over je panty een onderbroek of boxershort.. en je hebt nergens meer last van!
(ook niet dat je je panty de hele tijd hoeft te hijsen!) |
Citaat:
ik haat rokjes by the way. maar je moet doen wat je niet laten kunt. |
Citaat:
Humor. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
:s *leeft hierbij met de meiden mee* |
hold ups (met zo'n plakrand dus) zal ik je echt NIET aanraden.. slechte ervaring mee namelijk.
In 't begin van de avond zakte er 1 bij mij al af en die wilde nie meer plakken.. uitgedaan en weggooid, k*t ding! :mad: |
die dikke randen zijn zodat ze neit glijden, afzakken denk ik
|
Citaat:
|
Met holdups zie je die dikke plakrand helemaal onder m'n rokje. Ik draag ze wel onder een langer rokje zodat je niet ziet dat ik holdups draag. De jongens zijn vinden het altijd een leuke verrassing als ze doorhebben als ik kousen draag :D
Voor Novska: zitten die panty voor geen ruk omdat ze van de Hema of omdat ze transparant tot m'n middel zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
Had je er al aan gedacht dat mensen een avatar nemen met sarcastische bedoelingen? Je weet wel, sarcasme: sar·cas·me (het ~) 1 bittere, bijtende spot Dit bewijst maar weer dat die bezuinigingen in het Speciaal Onderwijs niet al te verdienstelijk zijn, hè. :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
En ze zitten zo hoog in je middel als je ze weer - sjor sjor- moet optrekken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:44. |