![]() |
[tekening] nog meer Hellboy
Hier een verbeterde versie. Reakties zijn welkom.
http://home.planet.nl/~kazem034/files/finalhellboy.jpg |
wow! Heel erg mooi! Leuke details te vinden!!!!
|
Wow, net of die uit een strip komt (y) .
Alleen bij die linksboven lijkt het of die een deuk in z'n nek heeft. |
:cool: *veeeeel bewondering*
|
Hij heeft zo'n arm als van die schipper van A.J. Kwak haha, zo groot.
Nee ff serieus, je tekent supergoed ! (8 |
Damn, you're good!! :P
|
bedankt allemaal :)
|
Linksboven heeft ie een beetje een vreemd gevormd hoofd en op de onderste lijkt zijn linkeronderarm wat vel over been :s
Al heb ik door het (cool getekende) rechterbovenplaatje het idee dat het zo hoort dat hij 1 dunne arm en 1 sterk gespierde arm heeft. Zeker erg lang alleen geweest ;) :P Details van zijn kleiding op de onderste zijn ook mooi :) |
Fake = triest
|
:confused:
|
Citaat:
kijk eens goed... :eek: *bewondering* (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
fake of ni fake, boeit almaal nix, ik vind je tek egt tof
(y) |
Haha :D
Newb denkt ook dat die wat weet. EDIT:...ehm, waar is die vage reply nou heen :/ EDIT2: Citaat:
|
huh? wat is hier aan de hand? Heeft iemand deze bij msn vandaag gezien?! Stuur maar een link haha.
|
Citaat:
maar dat waren andere tekeningen van Hellboy Ik dacht dat jij ergens had gezegd dat JIJ Hellboy bedacht had, en dat vond ik iets minder geloofwaardig ;) |
mooi, blijf alleen wat moeite hebben met die staart. Bij de vorige tekening kwam ie zo gek onder de jas vandaan en nu vind ik m weer zo gek gepositioneerd.hij lijkt er niet bij te horen. Ik weet (nu) dat hellboy een staart dient te hebben maar ik vind t niet leuk, van mij mag je m eraf hakken. verder vind ik de voor ons linkerhand van die gast die wordt geslagen niet mooi en heb ik het idee dat die dingen op hellboys kop niet helemaal goed zitten, maar dat kan aan mij liggen.
maar euhm tja geweldig, ben jaloers op je :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:06. |