![]() |
Wat zet je onder een valentijnskaart?
Eey lui,
Wat zetten jullie onder een valentijnskaart als je dr een stuurd? Kusjes mij is zo ontzettent uitgekauwd... |
liefs? :p
|
inderdaad.
Liefs en niet te vergeten, je naam. anoniem alleen als je wilt dat die persoon niet weet van wie de kaart afkomstig is... |
ik hou van je
*naam* |
Gewoon mijn naam.
Ik haat anonieme kaarten, dat is bij voorbaat afgekeurd hehe :) |
Niks, want dan wordt de tafel smerig :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
For ever yours...
Liefs... Kusjes... Of gewoon je naam natuurlijk :D |
Lol @ Desecrator :D
|
Citaat:
|
Als je alleen je naam dronder zet, of liefs, is dat niet een beetje kort?
|
ik vind gewoon
x wel wat. |
als je er graag iets op wilt zetten, schrijf dan alsjeblieft iets leuks en persoonlijks, niet van dat afgezaagde geouwehoer. en wel je naam eronder graag.
|
Citaat:
Citaat:
Het hangt trouwens van de persoon en van mijn bedoelingen af wat ik er onder zou zetten. |
Dat hangt er wat mij betreft vanaf.
Als het een kaart aan m'n vriend is: Kus, Marjolijn/kus, je vriendinnetjes/heel veel liefs, jouw meisje/ kussen enzo ;), lijntje/ etc.... (en alle mogelijke varianten :P) Als het naar een geheime liefde is, xxx marjolijn |
hihi, ik heb met lippenstift een kusje op de kaart gedrukt.. en mn naam eronder gezet :) (hij ligt al een paar dagen klaar :o )
|
Citaat:
|
Liefs van je mateloos onboeiende vriendje, die vandaag de dag verwoede pogingen doet onze halfbakken en op clichematige romantische akkefietjes gebasseerde seks danwel relatie probeert te redden.
Nee, sterf maar, je moet er niks onderzetten. Of gewoon tekenen met Mr. X, daar vallen de moderne sletjes als een baksteen voor. :cool: |
Ik ga een studievriendje van m'n broer een kaartje sturen :o Weet nog niet wat ik daar onder zet, nog niet echt over nagedacht eigenlijk, lekker interessant..
|
Citaat:
|
Hm.. ik zet "Je herkent mijn handschrift zo wel" want ik heb best wel een apart handschrift. En gewoon een lief gedichtje (bij voorkeur zelfbedacht) erboven ofzo, of simpeltjes "Je bent lief" ofzo.
|
Wat maakt een valentijnskaart anders dan een gewone brief?
|
Citaat:
Mijn broer zit in Leiden. |
Gewoon XXXjes ofzo
Liefs klinkt ook zo slijmerig |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een valentijnskaart is zo..... uitgekauwd
|
|
Citaat:
|
ligt eraan he, voor mn vriendje
hou van je! heel veel liefs, wen (zoiets) maar als het nou aan iemand is die nog niet je vriendje is, zou ik geen hou van je neerzetten |
Blablabla, neuken?
:bloos: |
Citaat:
|
het idee van valentijnsdag is toch dat je er niks onder zet?? :confused:
|
Ondanks dat we nooit opletten in de les,
Krijg je liefs van de jongens uit Atheneum zes. Samen met een vriend roos laten sturen naar M&O Leraar.. En bij vriendinnetje.. 'liefs' :) |
Citaat:
|
meestal zet ik er neer:
veel liefs I.W (i.w is ian williams) |
ik zoek een liev gedichtje om naar iemand te smsen. mag dus niet te lang zijn, niet te zweverig, het liefst dat je er even 3 keer over na moet denken (met zo'n dubbele betekenis). iemand gedichtjes?
|
Citaat:
|
"volgend jaar weer een?"
|
Citaat:
En als je trouwens wilt dat iemand hem 3 keer moet lezen voor hij het begrijpt, dan is het volgens mij zo'n beetje automatisch zweverig. Als je echt geen zin hebt om zelf iets te schrijven, kun je misschien kijken bij Dansen op papier ofzo... |
Ik hou van je,
Liefs en een heleboel kusjes, Je schatje.. zoiets? |
Citaat:
Maar wat je er onder kan zetten: is toch echt persoonlijk als je het mij vraagt. Ik heb er ooit onder gezet 'Kus, iemand van wie je het toch niet verwacht' en gewoon 'Liefs, M' Je komt waarschijnlijk bijna altijd wel op standaard dingen terecht, maar daar is toch niks mis mee? |
Je kan natuurlijk ook gewoon de hele kaart leeg laten... Wel zo makkelijk voor degene die hem krijgt... Hoef je volgend jaar geen kaart meer te kopen :)
|
Citaat:
|
Dat is wel een btje kansloos hoor!
|
Citaat:
Tenzij je misschien een serieuze relatie wil met al die mensen naar wie je kaarten stuurt... |
Citaat:
|
=xxx=
A |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:01. |