![]() |
onderwerpen msn
waar praat je meestal over op msn?
|
dagelijks leven, huiswerk, hobbies, problemen, gevoelens, ouders en heel veel onzin :D
|
huiswerk
sport liefde politiek nieuws maar ik roddel veel.. :o |
ik wissel NOOIT roddels uit op msn...
Ik maak de roddels.. |
eigenlijk over vanalles en nogwat, meestal over helemaal niets.
*hoe bedoel je we doen even heel helder vanavond:o* |
roddelen, veel roddelen
school huiswerk dagelijks leven en een hele hoop slap gelul |
Vanalles... Alles, eigenlijk.
|
alles waar ik IRL ook over zou praten. Van alledaagse dingen, tot zware filosofische onderwerpen.
|
Van alles
|
seks, omdat dat in het echt eng is.
|
Van alles, ligt ook aan de persoon...
|
Citaat:
|
waar ik het normaal ook over heb met mensen
|
vanalles.. verschilt per persoon
|
Alleen nuttige dingen die met school of werk te maken hebben.
|
op dit moment zijn er bij mij 20 mensen online.. en ze zijn allemaal afwezig (y) het toppunt van luxeproblemen
'Oh nee ik ga van de computer af want ik moet tv kijken maar nee dan ben ik niet meer op msn pfieuw gelukkig kan ik mezelf op afwezig zetten' :rolleyes: |
Citaat:
|
Over mijzelf, ik, hoe geweldig ik ben, mijn populariteit, mijn persoonlijkheid en overweldigende charmes ed :rolleyes:
|
Ik houd niet van MSN, dus ik praat eigenlijk helemaal niet op msn. Af en toe om iets af te spreken maar ik houd er geen hele gesprekken, dat doe ik wel als ik iemand in het echt zie. :)
|
Over Johan Derksen. :cool:
|
ik msn de laatste tijd niet meer echt veel. Als ik het wel doe, gewoon over school, dingen die die dag zijn gebeurd, en nog heel veel onzin en soms wel serieuse gesprekken.
|
Over het forum. :cool:
|
Over alles zowat, maar alleen met een zeer beperkt aantal mensen. Met de grote groep over normale (school, vakantie, vrije tijd ect) zaken en over het forum natuurlijk.
|
Ligt er aan met wie ik msn. Meestal over gewone dingen als het forum, huiswerk, school, sport, relaties en soms over andere dingen. Ik ben niet zo 'inbrengerig', het ligt er dus meestal aan met wat voor onderwerp de ander komt. ;)
|
Over van alles en nog wat; school, tv, muziek, kleding, jongens :o
|
Het ligt aan de persoon waarmee ik MSN :o Vrienden, hobby's, sport, school, gevoelens, relaties, andere gesprekken, gebeurtenissen... eigenlijk alles wel (y)
|
Voornamelijk placht ik met jongeren te spreken over het door mij zo beminde communisme, opdat het sneller verspreid zal worden over de wereld. Ik zie de jeugd namelijk als motor voor stroming, verandering, metamorfose, revolutie et cetera, de jeugd staat hier immers voor open.
|
Eigen alles wat je IRL ook aan mensen vertelt.
|
Sex
|
Ik boycot msn.
|
Ik zeg bijna nooit iets op MSN, maar ik ben er wel vaak. :D
|
wat we vanavond gaan doen, school, weed, etc.
|
ik ga altijd offtopic op msn :o :confused:
|
over vanalles, maar het ligt natuurlijk wel aan de persoon waarmee ik praat. eigenlijk sta ik altijd afwezig, dat ik niet gestoord word :s
|
School, huiswerk, vrije tijd, muziek.
Best saai eigenlijk. :o |
Citaat:
|
over van alles! :D :D
maar soms begin ik bij een bepaald onderwerp en kom uit op een andere onderwerp uit die er nix mee te make had :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar mijn vlees is zwak dus ik msn wel eens af en toe... :bloos: |
Echt over vanalles... Roddelen, sport, huiswerk, uitgaan, filosofische onderwerpen en er worden op msn hele schoolkrantvergaderingen belegd. :o
|
wat er allemaal gebeurt is, uitgaan, wat er gaat gebeuren, seks, roddels, lovvvee
|
Nergens over....
|
Citaat:
|
Ik ga altijd online om vervolgens weer offline te gaan. Als je afwezig staat begint nog iedereen tegen je te praten dus dat schiet niet op. Af en toe online, alle bloks deblokkeren en dan mogen mensen praten. :D
Waarover? Afspraken maken, of gewoon babbelen over vanalles. |
Citaat:
:p |
Citaat:
|
over het algemeen msn ik alleen om afspreken te maken of om dingen over school te weten te komen,ik begin zelf nooit een gesprek (ga er alleen in mee als iemand begint) behalve met 1 iemand omdat ik gewoon graag met haar chat,dit gaat dan over van alles en nog wat,of met een andere jongen om af te spreken welke server bij battlefield...
|
Ik msn niet. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:27. |