![]() |
Drumprogramma?
Hallo,
Ik doe zelf drummen maar helaas mag ik van de omgeving na 20.00 niet meer drummen en nu vroeg ik me af of er hier mensen zijn die misschien bekend zijn met computer programma's waarmee jezelf wat drumloops kan maken. Als het kan programma's die enigzins ook niet heel erg ingewikeld zijn, dus niet fruityloops ofzo. Zijn er misschien mensen die wat namen kennen? Alvast bedankt. Mosh |
Als ik in een nostalgische, of gewoonweg baldadige bui ben, speel ik met HammerHead Rhythm Station. :bloos:
|
fruity loops
aangezien het niet ingewikkeld is :P |
dude, als je kan drummen dan kan je ook patterns maken in fruityloops.
|
Ik gebruik de drumkit from hell i.c.m. battery en cubase. Wel wat gecompliceerder maar dan heb je ook wat :)
En als je voor het simpele werk wil gaan moet je maar eens ''Steinberg Beatbox'' checken. Die werkt retesimpel, maar klinkt niet zo real als de drumkit from hell.. |
Citaat:
|
Gekocht in een platenzaak..
;) DC++ |
|
Citaat:
dat gebruikt m'n broertje van 12 ook ;) |
Citaat:
|
reason zeg ik
|
Cubase (;
|
Citaat:
nee ik had er wel geinige beats in gemaakt (y) en freeware de synth + drumcomputer dus. |
Citaat:
|
logic ! (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
daar snap ik geen flikker van |
Fruityloops is voor n00biessss. Echt een ragprogramma.
Ben Madtrackerfanaat, Dus als ik jou was zou ik madtracker even downen. |
waarvandaan
|
Citaat:
haha dat ding heeft een docent van mij bedacht en gemaakt :) |
Citaat:
|
Citaat:
ikzelf gebruik voor drums meestal een combinatie van modplug, logic, phatmatik pro (plugin), exs24 en audiomulch.. |
Citaat:
|
Bedankt voor jullie reacties. Ik ga eens het een en ander downen en wat loops proberen in elkaar te fixen. Mosh (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je kan ook een electrisch drumstel kopen, dat maakt geen herrie voor je buren (je kan zelfs met koptelefoon).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat is zo'n beetje het simpelste wat er is op hiphop ejay na ofzo :D :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
koop een drumcomputer :D:D er makkelijk je hebt er al 1 voor 150 euro
en anders gewoon Reason 2.5 gewoon het lekkerste om beats me te maken |
Hammerhead ...ofzo....
izi/gebruiksvriendelijk en toch krijg je er leuke sounds uit, alleen wel jammer dat je nie verder kan gaan dan 1/16des. Dus klinkt altijd iets simpel, maar je kan er uitstekend mee beginnen hoor... |
Ik maak nog best vage shit met FL (:
|
de drumcomputer in reason is erg chill in gebruik op zich
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:18. |