![]() |
Dinand Woesthoff...Voor Guusje...Dreamer
Dinand heeft een nummer geschreven voor Guusje
dit nummer genaamd "Dreamer" zal worden gebruikt om de kankerbestrijding financieel te helpen. songtekst: Bring in the dancers, Bring in the clowns. Bring in the magic in the air, And I'll sing you a song. Calling all dancers, Don't you ever wake up. My sweetheart, Sweetheart. One out of million, Became one out of three. One out of thousands in the world, Became one heart in me. And if you ever leave me, I hope I'll never wake up. Sweetheart, My sweetheart. Sweetheart. Oh, oh, oh, It's a crazy world, Everything changes but our love forever stays. Oh, oh, oh, It's a crazy world. So bring in the dancers, Bring in the clowns. Bring in the magic in the air, Oh won't you give me your smile. And I'm calling you, dreamer Don't you ever wake up. Sweetheart, Sweetheart. Sweetheart. Wat vinden jullie van het nummer, en hebben jullie het al gehoord? mijn mening: (y) |
ik heb het niet gehoord maar ik vind het vreselijk dat die dinand dat per se allemaal zo commercieel moet doen. zogenaamd voor een goed doel. ik heb het gevoel dat ie dat ook alleen maar doet om sympathie te krijgen van het publiek, dat was bijvoorbeeld ook al zo toen live dat clipje van overcome veranderde vlak na 11 september. (N)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog niet gehoord, de txt zegt me niet veel eigenlijk. Ik vind het knap dat hij zo zijn verdriet probeert te verwerken, maar meestal word ik een beetje misselijk van die liedjes uitgebracht vlak na iemand's dood.
Maar zoals ik al zei: nog niet gehoord... |
Citaat:
|
lag dat nummer al klaar ofzo?
|
Mooi liedje, maar ik zou het inderdaad niet zo na haar dood uitbrengen om centen te vangen voor een goed doel (wat wel weer goed is natuurlijk), maar het later op een cd zetten ofzo. Dood aan de commercie.
|
Citaat:
dat het teveel gebeurt tegenwoordig is waar. nummers van 11 september vond ik ook irritant. maar dat de opbrengst van het nummer (wat waarschijnlijk niet hoog zal zijn ivm kazaa en dergelijke) naar de kankerbestrijding gaat vind ik dan wel weer een sociale actie, al zag ik het liever naar greenpeace of iets dergelijks gaan. |
Citaat:
|
er gaan elke dag zoveel mensen dood, maar bij dit zogenaamde soaptrutje moesten ze even stil staan.. tjah ze heeft zoveel gedaan voor de mensheid..
|
Citaat:
en dat "het verdiret zou worden opgedrongen" is onzin, want dat zou betekenen je wel naar tmf, mtv, the box kijkt of naar de radio luistert en dat is je eigen keuze. gezeik. tis gewoon een goed mooi nummer en het initiatief is mooi. |
Nou nou. Da's ook weer wat overdreven.
Anyways ik vind die Dinand een misselijke kerel. Kut van z'n vrouw, maar ik krijg een nare bijsmaak(eigenlijk alles wat hij doet) van dit nummer. |
Citaat:
Het nummer word je wel degelijk opgedrongen , van het N.O.S journaal tot en met de radio. Ten tijden van het overlijden werd overal met overdreven toon vermeld dat ze was overleden. Ik ben persoonlijk geen kijker van gtst en ik ben van mening dat het hersenloze ordinaire troep is. Iemand die daaraan heeft meegewerkt en ook nog de vrouw van de zanger van commerciële poeperige kane is.. tjah , nee bedankt. Als mijn zus doodgaat word dat niet aan de hele wereld vermeld. Alsof het belangrijker is als 1 of andere gtst doos komt te overlijden dan mijn zus. |
als er iemand dood zou gaan die zo dicht bij me stond zou ik echt niet een paar dagen later ff een nummer in elkaar kunnen knutselen
|
Citaat:
Dat misschien wel , maar waarom moet de hele wereld dat aanhoren |
ja inderdaad
hou het nummer voor jezelf, of laat t alleen aan familie horen of whatever alsof we nu medelijden met m gaan krijgen |
Ja het is triest om op 34-jarige leeftijd aan kanker te komen overlijden , maar ik heb toch meer medelijden met hassan een 7-jarig jongetje uit Soedan die alleen savonds een kopje rijst krijgt en binnenkort overlijdt aan tyfus.
|
naja kijk ik vind t allebei triest en daar gaat t me ook niet om
meer om dattie zo'n zogenaamd persoonlijk liedje meteen door heel nederland uitbrengt, wat waarschijnlijk vooral alleen goed is voor zn eigen populariteit |
Tjah , als je eenmaal beroemd bent dan wil je dat blijven. De een zijn dood de ander zijn 'brood' . Dit is een gratis manier om zijn image / reputatie op te krikken.
|
en dat vind ik het jammere drvan
|
Je kan ook zo denken , als ze dan toch dood is maakt het niet meer uit :p
|
waarom is ze eigenlijk overleden (kanker lijkt me logisch gezien de opbrengst naar t kankerfonds gaat, maar kweenie..)
|
Goede vraag , ik weet het niet
|
alle aandacht gaat meer uit naar dat liedje dan naar die dood van haar heb ik t idee
|
Ja net als de dood van die tekenaar van Jip & janneke meer om Annie Mg Schmidt ging
|
volgens mij hebben jullie wel gelijk dat het meer voor dinand ze repautatie goed is... ik vind nl ook dat je zon liedje beter voor jezelf kunt houden
ik vind het liedje ook niet zo geweldig ofzo.... en het is altijd erg als er iemand doodgaat... zelf snap ik ook niet waarom aan de 1 meer aandacht word besteed als aan de ander.... kijk iets als pim fortuijn snap ik nog dat daar wat aandacht aan word besteed.... maar goed... |
Ik heb gister een stukje van dat nummer gehoord, maar ik vond er niet zo heel veel aan..
|
vet! een discussie met inhoud op muziek!
komt dat zien! mijn mening: geen idee, nog niet gehoord. Maar ik heb een nummer over een dood varken gemaakt, dus mag hij er ook 1 over z'n vrouw maken. En hij wil hier natuurlijk aan ieeeeeeeeeeeedereen laten zien dat hij van z'n vrouw hield... |
anders zou ie natuurlijk een botte klootzak zijn voor de fans
en alles voor de fans hè |
Ik heb t nummer een paar keer langs zien komen op tv maar ik ergerde me er meteen al dood aan. Ik ben het eens met wat er allemaal al gezegd is. Waarom verdient zij een nummer op tv dat aan iedereeen opgedrongen wordt enkel omdat ze in een prut soap heeft gespeels en mijn dooie oma niet. Ik vind het een rotnummer en ik vind dit heel goedkoop van die Dinand, het past dus wel bij hem
|
Citaat:
jantje smit deed het ook over z'n levende oma ik zie het zo: ik maak een nummer over bier, en hij over z'n overleden vrouw |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik hoor het nu en meneer Kane heeft mijn verwachtingen weer waargemaakt, 100% slootwater |
Citaat:
LEPRA! |
ik heb niet echt zin om een mening te hebben vandaag, maar goed
het is natuurlijk oneerlijk dat zij wel een clip op tv krijgt, en al die andere mensen die aan kanker overlijden niet zoveel eer krijgen :s maar aan de andere kant: het geld gaat naar de Juliana-stichting, daar heeft iedereen wat aan (y) verder ga ik niet filosoferen over dinand's motieven |
Ik vind het een mooi initiatief.. Er zijn nog zoveel mensen die moeten knokken tegen kanker en onlangs heb ik dat van wel heel erg dichtbij mee moeten maken.. :(
Er kan zo extra geld worden ingezameld voor meer onderzoeken, wie weet hebben we er uiteindelijk allemaal wat aan.. Ik snap trouwens niet dat iedereen altijd zo moet schoppen tegen de commercie.. who gives a fuck!? mjah slechts mijn mening.. schop lekker verder.. Ik heb het liedje trouwens niet gehoord.. |
het nummer is mwoah en dat hij zo snel na haar dood een liedje uitbrengt ook.
maar dat zij dood is is niet perse erg omdat ze bekend is en al helemaal niet niet erg om dezelfde reden het is gewoon erg, evenveel als dat het erg is als een willekeurig persoon doodgaat. behalve dan mensen waarvan ik hou, dat is erger |
tuurlijk vind ik t kut als er iemand doodgaat aan kanker, of waar dan ook dan, maar ik heb t idee dat de aandacht meer op die bananendrol van kane komt te liggen ipv op haar
|
Ik ben het met antigone eens.
Bovendien is het nog eens een strontvervelend nummer met een diarree-tekst. (n) |
Hoe cool is Antidote??!! :P
|
ik vind het geen fantastisch nummer. Beetje saai eigenlijk.
|
Citaat:
|
volges mij hebben weinig mensen dat hier gezegd
|
Citaat:
(8) drinkin in the sun (8) :cool: |
Slap nummer. Maar wel een goed idee om kanker te 'promoten'.
|
Citaat:
flauw hè :( |
Citaat:
tis dat het tussen aanhalingstekens staat.. ksnap wat je bedoelt, alleen een beetje ongelukkig geformuleerd ;) |
kanker onder de aandacht brengen dan
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58. |