![]() |
Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier Deel 11
|
Waarom is die vorige nou al gesloten? Nou ja een aftrap met het laatste verzoek dan:
Citaat:
|
ow er was dus al een topic over.. domme ik :nono:
*copy paste* 1 of 2 weken geleden was er een MTV mash met de Beastie Boys en een andere band maar de naam van die band ben ik dus vergeten... ik probeer al de hele dag op die naam te komen maar het lukt niet :( Naam van het nummer ben ik ook kwijt... *dom* KAN IEMAND ME HELPEN? :) |
Maybe dat iemand het weet: Het nummer uit het begin van Rich Girls.. dat programma van MTV?
|
Citaat:
oh, wat k vond: The theme song for Rich Girls, “This Town” is performed by Lillix. |
Citaat:
|
ik zoek een nummer
en de tekst gaat iets als dit cruisin' around all alone in the park singin' a song cause afraid of the dark runnin away ........ het is een pop/rock nummertje |
Het lijkt een beetje op Anouk- The Dark, maar dat gaat ietsje anders:
I'm walking in the park And I'm talking to the dark But there ain't nobody listening |
Citaat:
Deel 11 al weer:cool: |
Ik zoek 2 liedjes.......eenjte waar een kind de hele tijd we're gonna have a party herhaald en dan de langer versie niet die van Montel jordan maar meer dance
En met uitgaan heb je zo'n nummer waar je de hele tijd hoort........Your voooooooooices!!!..... Lekker onduidelijk allemaal maar jah Lata |
Hallo allemaal,
Ik zoek het liedje, en ik weet niet hoe die heet. In de clip is de blonde vrouw die zingt een verdachte, dan gaat ze op tafel staan, en schreeuwt en roept ze, dan wordt ze meegenomen door de bewaking. Hij wordt best veel gedraaid. Ook op de radio. Alvast bedankt. |
ken ik niet
|
Citaat:
|
Nog maar een poging:
Ik zoek een Duits nummer van een aantal jaren terug. In de clip zong een man met blond haar in een zijscheiding en zag je ook een man in een duikerspak rondlopen. |
Citaat:
|
Jah ik ben ook opzoek naar een nummer (titel en artiest) het 'hoort' bij een kleding/schoen reclame die volgens mij alleen op MTV te zien is....ik weet een aantal zinnen (niet in juiste volgorde denk ik :s )
I don't wanne be someone like everybody else I don't wanne live my life like everybody else, cause i'm not like everybody else |
Citaat:
|
(y) :D DANKJEE
|
Citaat:
|
He thanks mensen t was m nog ook :cool: (y) (y)
Maar volges mij was ie nog wel ietsje anders dus misschien is weer gecoverd of zo :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Muziekje van de ZON adsl reclame, kan hem op ster niet vinden.
Zat een paar jaar geleden ook in een reclame van ZON. Ergens aan het einde van de reclame hoor je een stemmetje "compact" of "contact" zeggen. |
ze zeggen contact
ik had echt een hekel aan dat muziekje haha kweet de titel ook niet trouwes |
Citaat:
|
waarschijnlijk een hele makkelijke, ik kan er alleen niet opkomen. Dat nummer van, ik geloof Fatboy Slim, waarin Christopher Walken zijn dansje doet...
|
Citaat:
|
ik zoek het nummer uit de reclame voor de nieuwe series van Charmed op net 5 (alweer tijdje terug) op een gegeven moment zie je zon spectaculair stukje dat een van die zusje in de lucht vliegt en hoor je keihard iemand zingen: "Now I'm gonna have to live without you.." (dacht ik) verder nix. Beetje rock achtig nummer.
lekker vaag maar ja net 5 helpt geen moer mee en ster ook niet en google al helemaal niet duss.. :D |
ik zoek twee nummers:
1: een nummer van volgens mij een jaar of 1.5 jaar oud ofzo tis een beetje electro-achtig,ik weet het refrein wel een beetje: "hey girl,why are you sleeping in tomorrows world,hey play girl dus ik denk ik ga zoeken op google,tik hey play girl in en je wil niet weten wat voor ranzighed ik allemaal krijg :) 2: ook een electro-achtig nummer gaat een beetje zoals dit: daddy,may i go out and kill tonight,i feel,feel like taking a life daddy i want to seal the kitchen knife,i feel,feel like taking a life |
Citaat:
|
Citaat:
Mommy, can I go out and kill tonight? I feel I feel like taking a life. Please, I want to steal the kitchen knife and feel Feel like taking a life Daddy, can I go out and hunt tonight Like you do on Sunday mornings? Honey, give me a real gentle knife To feel Feel like taking a life Mommy, can I go out and kill tonight? I feel I feel like taking a life. Please, I want to steal the kitchen knife and feel Feel like taking a life Rippin Kitten (Golden Boy feat. Miss Kitten) dit vond ik op deze site: http://net-tcwhisperer.supplehost.or...ves/000092.jsp bedoel je dit liedje? de andere kan ik ook niet vinden |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nu zoek ik die andere ook al,maar volgens my is die andere die ik bedoel van felix da housecat... |
Citaat:
(Al is het best mogelijk dat hij is geremixed door Felix da Housecat) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo'n clip met die dansende mensen in zo'n winkelcentrum? |
nee dat is spike jonze die aan t dansen is
hij heeft t over weapon of choice |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trashed van Skin. (y) |
Citaat:
|
Hoorde vanmorgen op de radio een nummer over ghost(busters)
en er werd in gerapt maar was niet het thema van die film die de meesten kennen. sorry dat ik zo weinig weet bvd maradinus |
Citaat:
wordt in gerapt.. |
Citaat:
Neej dat is m niet anders het was zoiets als "Wyclef Jean - Electric Avenue |
soort high school rock song waar ze dit zingen
duh duh duh dup dup dup dup duh duh duh dup dup dup dup ofzo.. :S |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:48. |