![]() |
Het raarste wat je hebt meegemaakt tijdens de sex...?
Dan bedoel k niet zoiets als betrapt zijn...
maar meer dat je vriend(in) maar bleef niezen toen jullie bezig waren of een van jullie de slappe lach kreeg (door b.v. een binnenpretje) en ga zo maar door... Mijn raarste belevenis was: toen hij klaar was gekomen en uit zijn neus uitademde er een pietje uit zijn neusje mee naar buiten vloog en op mijn mond terecht kwam :rolleyes: Ik ben benieuwd naar jullie spannende verhalen, dus brand mmaar los!!!:D |
Slappe lach. Krakend bed. Dat soort ongein.
|
hmmja .. ik heb eens met een goede vriendin 'n sm spel gedaan .. en ik wilde d'r 'n beetje op d'r gemak stellen , was eerste keer voor haar dus ik zei wat grappigs .. ( is prive) maar ze kreeg zo de slappe lach dat ze niet meer op d'r benen kon staan :D
|
Wij vielen laatst heel leuk van bed, net toen we allebei bijna klaarkwamen.
Maar dat is vast niet het raarste ooit ofzo, denk ik. |
Op het gezamelijke hoogtepunt begaf de lattenbodem van ons bed het... toen we ons realiseerden dat we er door heen waren gezakt kwamen we ook tot de ontdekking dat het bovenbuurmeisje een stevig robbertje bezig was met haar vriend :D
Ook leuk: op een hete zomernacht (alle ramen en balkondeuren stonden open natuurlijk), in één van de huizen achter het mijne, was duidelijk hoorbaar dat een meisje het langdurig ontzettend naar haar zin had met d'r vriendje... Ze hadden niet door dat de binnenplaats hun geluiden nogal versterkte, waardoor echt de hele straat aan het meegenieten was :D |
een van de eerste keren dat ik het deed, was mijn vriend al klaar gekomen maar hij wilde dat ik ook kwam dus hij bleef doorgaan en toen ik klaarkwam perste ik zijn sperma op mijn kussen, toen ik dat ineens zag liggen begreep ik het niet echt :P :confused:
|
Citaat:
:confused: een vaginale scheet was t genantste denk ik. |
Citaat:
Banaler kan ik het niet maken. |
ja ja...
toch vind ik t een moeilijk verhaal! |
Citaat:
Moet je die buurmannen de volgende dag naar je zien kijken...met zo'n wellustige blik. (En de buurvrouwen naar je vriend, ook...) |
Citaat:
|
Slappe lach!
|
tja t gekste wat ik heb meegemaakt is denk ik dat ik 'm tijdens de sex een blauw oog heb bezorgd :P oeps foutje
|
Naderhand zat mijn rug onder met rare prik-dingetjes (duinen zonder kleedje ofzo) :o
|
Ik heb hem weleens per ongeluk een knietje gegeven:o:D.
|
even zo een balans opmaken....vrouwen zijn veel lomper tijdens seks, dat blijtk maar weer? :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een knietje? toch niet? aaahhneej dat doet PIJN! :S :nono:
|
Citaat:
En dat kan zeer doen als hij net ietsje verkeerd bovenop je ligt... :bloos: |
Citaat:
|
dat het vervelende schoothondje kwispellend binnen kwam lopen en gezellig mee wilde doen :rolleyes: :nono:
|
hahaha! bad dog! :evil:
|
Citaat:
Hij is een keer uit m'n hoogslaper gevallen. Toen kwam m'n vatti binnen omdat hij dacht dat ik gevallen was. Gebeurd wel vaker nml :o Dat was toch wel 'n rare ervaring voor me. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
same here maar het ging niet perongeluk, we krege ruzie tijdens sex :nono: (n) |
Nou... eergisteren lag de kat op bed, terwijl we met seks begonnen. We dachten dat ze wel weg zou gaan, op een gegeven moment, maar ze is er van het begin tot het einde bij gebleven :D
|
We waren in de zomer op het grote grasveld bezig in de Efteling dicht tegen de heg aan. We hadden alleen geen rekening gehouden met het treintje dat wel eens voor bij wil komen, zo geil waren we. Dus wij lagen vol in het licht en de rest mag je zelf invullen...
|
Toen een vriend van me, zijn lul in zijn lief haar mond wou steken om te gaan pijpen, zat hij in haar oog :D !
Hilarisch toen hij me dit vertelde :D |
Citaat:
Start een topic " Wat moet ik doen als mijn hond chronisch geil is?" bij Fauna & Flora :p |
allebij een lachkick krijgen :D :p (met ex dan :) )
|
Midden in de nacht op een campingtoilet bezig zijn en dat er dan iemand in het hokje naast je komt die duidelijk te veel bruine bonen heeft gegeten.... :bloos: (n)
|
Door het bed zakken :D
|
Citaat:
hahaha vrienden van mij hebben jullie gezien!!! |
Laten we het erop houden dat ik nooit iets echt raars vind...
grappig wel, maar raar...niks is raar, zolang je je niet schaamt... |
Het is niet raar, eerder grappig :p Ik had bloemetjes gekregen van mijn lief en die in een vaas op de grond gezet. Paar dagen later waren dus beetje aan het vozen en op een gegeven moment gooi ik mijn broek op de grond...over de vaas... Gevolg was dat mijn kamertje van 2 bij 3 net een zwembad was en mijn broek zeik en zeik nat was... Heb wel even moeten lachen ;) al was het minder grappig toen ik naar de kast moest voor een nieuwe broek te zoeken :p :D
|
waren sm spelletje aan doen, met handboeien en al.... vriend is bezig met kaarsvet op mn buik te druppelen.... allemaal heel lekker, maar toen ik opstond en ik de spiegel keek, had ik in rode vlekjes een peace teken staan... very funny freek...
|
Vaginale scheten, ontzettend krakend bed waardoor we op de bank verder moesten gaan.. ineens onzettend ongesteld worden tijdens de seks en de slappe lach..
Allemaal wel eens gehad |
niet echt veel rare dingen allemaal zie ik.
ook ik heb niets raars. |
dat is dan wel weer cool :D
|
een keer uitvoerig de liefde bedreven en er later achterkomen dat er logé's van mijn huisgenoot in de woonkamer aan het pitten waren. voor de duidelijkheid: de woonkamer is naast mijn slaapkamer en deze zijn slechts gescheiden door een glas-in-lood schuifdeurtje.
De volgende dag ben ik in mijn kamer gebleven totdat ik zeker wist dat iedereen weg was! |
huhm misschien
dat mijn moeder belde terwijl we net uhm bezig waren niet echt iets waar je opgewonden van wordt :| |
haha gaar, jij belde een x :D
|
ja, vaginale scheten zijn grappig..jammer dat je dat nu net bij de lekkerste standjes hebt...
en kaas, jij hebt mij ook ooit gebeld toen k bezig was gloof ik.. |
haha ja joh?
dat van gaar WEET ik zelfs nog........ :rolleyes: |
Mun kop stoten aan het hoofdeinde omdat we te fanatiek waren en dat mensen op 2 meter van je vandaan níet doorhebben wat je uitspookt.
|
me harses keihard gestoten tegen bed, en kutscheetjes :P
|
Citaat:
Ik viel rolde toen het er behoorlijk wild aan toe ging uit bed, op een glas. 4 hechtingen... Tja, een apart einde is het wel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:53. |