![]() |
Antwoorden (normering) Luistertoetsen
Wij hebben 2 weken geleden luistertoetsen gehad voor Engels en Frans (en Duits natuurlijk, maar dat heb ik laten vallen) net zoals de rest van Nederland. Nu vraag ik me af wanneer en waar de antwoorden (normering) op internet komt te staan?
Jullie enig idee? |
Normering komt pas in week 8. De antwoorden zou ik echt niet weten.
|
De antwoorden komen tegenwoordig toch niet meer op internet? Alleen de nomering dacht ik maar.
|
En waar komt die normering dan te staan? Het aantal fout weet ik al:)
|
Heeft cito niet een site ofzo? Ik heb geen idee.
Hoeveel punten had je? (ik = nieuwsgierig) Ik heb net eventjes gekeken, en in week acht komt het hier te staan: http://www.cito.nl/vo/se/luistervaardigheid/eind_fr.htm Of bedoel je die niet? :D |
meestal heb je toch met 1/3 fout een 6?~!
dus al zou je 18 vragen hebben, mag je er 6 fout hebben. |
Heel erg bedankt! Naar die site was ik opzoek ja! Ik had voor Frans 4 foutjes en Engels 12 :o Jullie?
|
Citaat:
|
Het aantal fouten van Frans en Duits hoor ik donderdag. Die van Engels wil m'n lerares niet zeggen :mad:
Krijgen we pas te horen als de normering bekend is, terwijl we wél vrijdag aan moeten geven of we hem willen herkansen of niet :rolleyes: |
Citaat:
En duits had ik volgens mij 35 of 37 punten. Ik ben benieuwd! |
Ik had met Engels 3 fout en met Frans 7. Duits weet ik nog niet.
|
Mijn school is geloof ik een beetje illegaal bezig, die Franse luistertoets hebben we als oefentoets gebruikt (de echte toets krijgen we pas in april). In oktober hebben we al een Engelse luistertoets gehad (en we krijgen er geen meer, hiephoi), van een ander jaar dus.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
onze school deed niet mee aan de landelijke luistertoets, we deden er een uit 2002. Ik had MAAR 1 FOUT!. een 9.7 (y)
ja daar ben ik blij mee! |
Citaat:
Bij Engels was deze CITO 33%, voor Duits 22% en voor frans 18%. Frans en Duits hebben er dus ook andere toetsjes bij gedaan (in de 4e en 5e al). Alleen voor engels telt deze toets als het complete luistercijfer. |
Citaat:
|
Hoeveel fout hadden jullie bij de officiele luistertoets van dit jaar? Dus ff niet reageren als je die niet hebt gemaakt.
|
Voor engels had ik er 34 van de 51 goed, voor mijn doen best wel goed, kad er iig op gerekend dat 't veel slechter was. tzal wel rond 'n 5/6 zijn
en Duits weet ik nog niet. |
Aantal fout weet ik dus niet, alleen aantal goed.
Iemand enig idee hoeveel vragen er waren voor duits? Voor engels had ik er dan 43 van de 51 goed, dus dat zijn 8 fouten. |
1 fout voor engels geloof ik
|
Citaat:
|
Ik had bij Duits 23 van de 44 goed (n) :( Engels moet ik nog terugkrijgen. Als ik daar ook een onvoldoende op heb laat ik Duits denk ik vallen.
|
Engels:
2 fout in luister 2 fout in kijk 1 na beste van klas :) |
wij hebben bij engels de luistertoest van 2002 gedaan van de cito, die was echt goed te doen. Maar staat de normiring niet op i-net ons cijfer heb ik al een zeven!!
|
Citaat:
alleen de normering van dit jaar niet (dus kijken + luisteren). die komt volgende week. |
Voor engels had ik 13 fout (van de 51) en voor duits had ik 12 fout (van de 38)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:49. |