![]() |
sixpack
hey allemaal
kijkt er hier wel eens iemand naar sixpack en wat vinden jullie d'r van |
het eerste seizoen was echt geweldig,qua originaliteit etc.
het tweede seizoen vind ik wat minder,heeft ook wel leuke dingen zoals toen zemet die tractor door de stad gingen karren :D wel kut dat het altijd zo extreem laat komt,als ik niet kan slapen en ik weet dat het komt heb ik geen zin meer om op te staan en de tv aan te zetten.... |
ik
Ik vind het wel tof, vrij orginele dingen allemaal. Jammer dat het zo laat is. Als ze Sixpack de zendttijd geven die nu alle realtiy-soaps hebben, zal de kwaliteit behoorlijk stijgen. Soms is het echt behoorlijk droog, zoals toen ze die schoomaakkarretjes probeerden te jatten :cool: |
Ik heb het een paar keer gezien, maar meestal slaap ik dan al.. Wat ik heb gezien vond ik wel leuk :)
|
(y) Jahh, als k nie kan slapen kijk ik er soms naar. Wel lachen, maar idd jammer dat de zendtijd zo kort en zo laat is
|
ik vind het wel leuk, maar meestal slaap ik al.
Ze hebben zeker originele dingen, gooi als die films dr uit waar niemand naar kijkt. ofzo, of ze gaan net zoals bnn een eigen omroep beginnen :D |
Wel grappig, maar ik kijk het alleen als ik het tegenkom, schakel de tv er niet speciaal voor in
|
het is wat laat op tv, maar het is wel origineel opzich :) ja leuk dus! froukje janzen vind ik wel mmmm :o
|
tering, dit begind ondertussen ook wel een heel vaak terug komend topic te worden :s
|
idemdito
het is wat laat maar wel leuk. kijk er niet speciaal naar meestal lig ik al in me nest. wat ik wel grappig vond dat was dat ik zaterdag naar the taxes chainsaw massecre was geweest en toen ik terug was was sixpack d'r op. Hadden ze het over de sixpack kettingzaag voor als cadeau en als modestuk aan de riem vond het geweldig. Vooral omdat het pcies het tegen over gestelde is van de film |
Citaat:
|
Ik vind het geweldig, en ik zet er ook zeker de tv voor aan.
|
(y) Ja man Six Pack is cool maar komt best laat das jammer (y)
|
Ik vind trouwens de shit met de dorpsgek-award echt briljant!
wat een zieke figuren allemaal :D |
Af en toe is het wel grappig, maar er zitten ook veel saaie items bij.
|
ik kijk het soms.......eigelijk 1x toen me vrienden met de lowriders erin kwamen....http://members.lycos.nl/stefanunity/roken.gif maar ut is wel een gaaf programma...
|
ik vind het een vd weinige programma nowadays die de moeite waard zijn om de tv aan te zetten
|
6-pack moet een andere sponsor zoeken.
omdat het door heineken gesponsord wordt mag het niet eerder worden uitgezonden. en dat is dus heel jammer.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:17. |