![]() |
Zou jij.....
een hond willen tongen om een konijntje te redden van een jager? :cool:
|
Ik doe wel gekkere dingen voor minder :cool:
|
hahah :D
NEVER !! ik eet die konijn mee op :D |
Citaat:
|
Nee, bah.
|
Citaat:
|
ik persoonlijk zou het wel doen
en dan de jager te grazen nemen :cool: (y) |
Citaat:
|
Nee.
|
Citaat:
grapje |
ik heb per ongeluk wel eens mn hond getongd.. hij zat bij me op schoot, en ik was aan t gapen.. en op dat moment likt hij me ove rmn gezicht en zn tong kwam zo in mn mond..
ik heb mn mond 5 minuten onder de kraan gehouden |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dierenvriend..nee...gek...jah ;) :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:eek: |
Citaat:
|
wat een topic :D :D :D
|
Nee.
|
Alleen Sint-Bernhardshonden.
|
hihihihihihihi
|
Alleen als de hond een blauwe Sint Bernhard is, het konijn bruin met paarse stippen en de jager een boer uit Hasselt. :)
|
nee.
|
No way...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja. Konijntjes zijn (y) .
|
nee:)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook voor mij een nee. |
Citaat:
(ok, alleen het eerste is aannemelijk..) |
Citaat:
|
ben ik nou de enige die ( per ongeluk) met zn hond heeft getongd :bloos:
|
Citaat:
:eek: |
Citaat:
|
Ik zou het niet doen. De jacht is prima, zolang het met een jachtvergunnig gebeurt. Het is heel makkelijk om jagen zielig te vinden, maar mensen die dit vinden gaan vaak voorbij aan het feit dat dit vaak gedaan wordt om de wildstand op peil te houden. Bovendien vind ik het ook goed als mensen hun eigen vlees schieten. Dat is veel natuurlijker dan de bio-industrie. Bovendien doe je dan op een directe manier iets om aan je stukje vlees te komen, in plaats van het maar makkelijk in de supermarkt te kopen.
|
neej, het spijt me
|
Noem mij een situatie (een redelijke situatie) waarin je een hond zou moeten zoenen om een konijn te redden...
dat bedoel ik maar:) |
ik zou wel een (vrouwelijke) jager willen tongen om een konijn van een hond te redden :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat een genot zeg
|
Citaat:
en je ziet een jager met een hitsig teefje in het bos achter een konijntje aanlopen enne de jager zegt ja mijn hond maakt die konijn dood je kunt hem alleen helpen als je mijn teefje tongt redelijk genoeg? :cool: :p |
wat ontzettend dom topic is dit btw :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
:o voorspelbaar. Maar ik post omdat ik toch enigszins intelligentie wil overbrengen in dit topic. Iets wat zonder mij niet zou gebeuren... ;) |
Citaat:
My name is Espumax, but just call me God.. Chattopic op DK moet open blijve ;) dit bewijst maar weer eens hoe slim je bent :p geintje hoor ;) alleen niet zo zeuren |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:03. |