![]() |
player ?
He.. ik heb even advies nodig, temintse, als jullie er advies op kunne geve
Ik heb 2 weken gelede een jongen met uitgaan ontmoet. Het leek te klikken bij ons, we hadden lol samen en we hadden wel beetje dezelfde interesses. Hij vond mij een playerin, omdat ik met iedereen praatte en ik de indruk gaf dat ik zo zou zijn [ :confused: ] Op het eind kusten we. Ik heb mn nummer in zn telefoon gezet. Hij had op dat moment geen beltegoed meer [hij had prepay]. Ik had nu dan het idee dat ik hem nooit meer zou zien, hij woont namelijk in een andere stad dan waar de discotheek staat. Ik heb verder ook helemaal nix van hem.. :s Nu zag ik hem vandaag per toeval, teminste, ik fietste met 2 vriendinnen en ik zat aan de telefoon. Ik hoorde wat geschreeuw ofzoiets, maar besteedde er geen aandacht aan. k hoorde later van die vriendinnen dat er een jongen riep 'Mark, Lianne! Mark lianne' [ik ben lianne en mark is die jongen]. Nu ben ik benieuwd of jullie misschien een klein oordeeltje hebben, hij heeft niks verder van zich laten horen, misschien omdat hij mij een playerin vind, dat hij denkt dat ik zo ben [terwijl ik zei van niet, bleef hij erover lulle, dus later maakte ik er geintjes over], misschien ook niet. Een vriend schreeuwde toch dat ik langs fietste, als hijzelf een player zou zijn [wat ik weer v hem verwacht], dan zouden zn vrienden toch niet schreeuwen dat ik langs fiets? want wat boeit het een player nou dat er een meisje langs fietst waarmee ie 'al ' 2 weken gelede mee heeft gekust? Naja, bedankt alvast! |
pak je foon, sms m iets en je weet het!
|
Citaat:
ik heb helemaal niets van hem, geen 06 nummer, geen email, geen vrienden die ik ken van hem, niemand kent zijn vriendengroep omdat hij in een andere stad woont... :( |
ehm..ja dan wordt het natuurlijk iets moeilijker...ga dan terug naar die discotheek en hoop dat hij daar is, of zorg dat je daar een andere leuke jongen tegenkomt én zet hem dan ook gelijk maar uit je hoofd..in het geval dát je hem tegenkomt, dan zoen je hem en eh..vraag je zn foonnummer
Hij had op dat moment geen beltegoed meer [hij had prepay]. k wil je niet de hoop ontnemen maar dat klinkt wel alsof hij eh.. je zn telefoonnummer niet wil geven en je dus niet nog eens wil spreken/zien= voor een avondje (in zijn ogen) als hij je niet smst terwijl hij je nummer heeft, lijkt me de boodschap duidelijk...beltegoed kopen kost toch geen twee weken? maar zoals ik al zei, ga dan nog s naar die discotheek in de hoop dat je m terugziet suc6 |
Ik zou eigenlijk eens een collum moeten schrijven in de Fancy, Yes, BreakOut en meer van dat soort prut.
'Hoe herken je een 'player' of tuig onder een andere naam zodat je mij niet stoort met kansloos gekanker over je bagger leven' 1: Heeft het een scooter ? Ja. Blijf er bij weg. 2: Rookt het Marlboro light of beweert het geblowt te hebben maar is er 'vet tegen' (opschepperij van ander soort rekenen we ook goed)? Ja. Kots over zijn voeten, en ga dan weg. 3: Consumeert het Breezers ? Ja. Drink zijn hoeveelheid in het kwadraat + 10, om er zeker van te zijn dat je je niets meer van de avond herinnert en dus je bek kan houden. 4: Gebruikt het termen als 'homie', 'alles gucci ?' of durft het als blank persoon (ach, iedereen die dit uit kotst voldoet aan de norm) te zeggen 'wat sukkel ?' ?. Ja. Meteen slaan, en ga dan weg. Éen van de vier is genoeg, niet het geval zeg je ? Hou dan alsnog maar je muil dicht. Eigenlijk ben ik heel aardig, maar nu niet. |
Citaat:
EEN PLAYERIN? Waar gaat het heen met ons Nederlands? :( Maar: je zegt eerst dat je zijn nummer hebt, vervolgens ontken je het? |
Citaat:
|
Citaat:
Neej, quote maar eens, dan zie je dat je dat niet kunt vinden in de tekst ;) En nog, hij zei dat ie me heel erg leuk meisje vond, en dat ie zeker weten weer snel zou komen. maja. |
Playerin gewoon smurfen die hap weet je :D
Smurfin, playerin het is gewoon 1 pot nat! |
Citaat:
Ehm, TS: sorry, verkeerd gelezen. Ik zou er niet veel van verwachten als hij je niet belt. En playerin is geen woord, check het woordenboek. |
Citaat:
|
tip
maak flyers en gooi deze door de stad met Mark,lianne erop. Zet er op de flyer je aderes of je 06 en hopelijk reageerd hij. eind goed al goed |
Playerin is wel een woord, want het wordt gebruikt door mensen om iets speciaals aan te duiden.
Fuck van dale echt, er is zoveel slang die er niet instaat en toch kunnen mensen er mee communiceren. Dit is de enige vereiste naar mijn mening om een woord, oftwel iets van betekenis, te zijn. Of het ABN is, is een andere discussie maar die boeit eigenlijk niet. ABN is constant onderhevig aan veranderingen en er worden zelfs dwangmatig veranderingen aangebracht (Nieuwe spelling anyone?). |
als je nou ipv Playerin: Playette gaat gebruiken...Dat rapt Nelly ook altijd.. Als je het een beetje goed doet maak je misschien wel indruk op Mark en mag je een x achterop de scooter (y)
successs |
Ik lees niks waaruit ik opmaak dat hij een player is.
Maar misschien is hij gewoon niet zo in je geintresseerd omdat hij denkt dat je een player bent. Hij heeft je nummer en als hij contact met je op had willen nemen had hij zijn beltegoed wel opgewaardeerd. Vergeet m... |
Citaat:
|
Citaat:
Het is trouwens een vrij foute jongen, met z'n Duitse termen. ;) |
I like the checklist, ben alleen bang dat het een beetje te progressief is voor de BO :)
Playette klinkt inderdaad wat lekkerder dan playerin. |
Citaat:
|
Girls can play too!
Speedfreax Volume 3 voor de liefhebber. :cool: |
Wat is in hemelsnaam de betekenis van player of playerin? Ga ik nou niet met de tijd mee of ben ik nou eenmaal geen witte neger. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mooi verhaal, dat moet ff gezegd worden. En zoals heel vaak is de vraag : "Vindt hij mij nou leuk" en "Wat moet ik doen"
ten eerste heb ik nog nooit eerder playerin gehoord, bij ons in tukkerland noemen we een jongen die het met iedereen doet inderdaad 'player' en een meid geen playerin(of playerette (H) ) maar gewoon een hoer of een slet, wat jij maar wilt, maar dat even terzijde ten tweede, waarom denkt hij dat jij een "playerin" bent ?? Zei die dat tegen jou ?? Zo ja, dan vind ik dat een betje raar als je met niemand gebekt hebt, je kent gewoon veel mensen dus je praat met veel jongens, daar is toch niks mis mee, bovendien ben jij vrijgezel dus wat moet je anders. ten derde, wat bedoel je met 'een kus' ?? Is dat een heftige tongzoen, kusje op de mond of gewoon een een twee drie kusje op de wang ?? Twee laatste stellen niks voor, daar moet je weinig van aantrekken. Volgens mij vindt hij jou wle leuk maar hij is te verlegen omdat dat discoteek niet in zijn stad ligt. Als hij jou een 'playerin' genoemd heeft betekent dat hij op zoek is naar je aandacht maar weet niet waar hij het gesprek moet aanknopen. Bijvoorbeeld als ik 2 jaar geleden in een onbekend stad een meid zag die ik wel aardig vond maar die ongelofelijk populair liep te doen, zou ik wel misschien hetzelfde zeggen. jij moet hier het intiatief nemen, zoek hem op, vertel tegen hem dat je geen playerin bent en vraag wat hij van jou vindt. Ik geen hoog kans van slagen dat jullie nog veel ll zullen beleven. BTW het is juist cool als hij een scooter heeft, hij woont in een andere stad dus kan hij dan vaker naar je toe komen, |
Citaat:
Ik snap eerlijk gezegd niet waar je je druk om maakt. Je hebt ons niet eens verteld of je die jongen leuk vindt. Zo niet, waarom maak je je dan druk om hem? Zo wel, neem zelf het initiatief en kijk waar het schip strand. Ik vind niet dat je je hier heel erg druk om moet gaan maken. |
snoodaard, ik mag jou
|
veder met je leven gaan meid geen hand vol maar een land vol!
|
hij heeft erg snel zijn oordeel getrokken! Hij kent je dus waarschijnlijk niet goed...
Ik vraag me af of je ooit nog wat van hem hoort..... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:26. |