![]() |
gewicht
ik vind mezelf te dik, wat vinden jullie ----------->
175 en 62 kg. tipz om af te vallen? |
Citaat:
en als je jezef te dik vind: sporten en minder snoepen |
Je bent absoluut niet te zwaar, dus hoef je ook niet af te vallen. En mocht je het toch willen, kijk eens in het grote lijntopic :)
|
Ik vind je gewicht prima. In ieder geval niet te veel.
Ik zou er niks aan doen als ik jou was. |
Je gewicht lijkt me prima, eerder aan de lichte kant dan aan
de zware kant ook volgens mij... Maar goed. Voor dat & meer kun je beter naar het grote lijntopic #19, lijkt me. ;) :) |
Je bent aan de lichte kant, daarbij is afvallen ontzetted ongezond als je niet volgroeid (lees 21 jaar) bent...
|
ik ben 1.75 en ben 65 kilo. dat is precies gemiddeld. enzoals al gezegt, afvallen terwijl je niet volgroeid is is gevaarlijk.
|
|
Nee je bent niet te zwaar.
Wat meer sporten helpt echt veel om je vet te verliezen en gewoon eten zo als je altijd doet. Is een stukker mooier om wat spieren te krijgen en vet verliezen,dan een mager scharminkel te worden. |
Lijkt mij een prima gewicht.. en als je toch af wilt vallen kan je het beste gewoon meer sporten en geen tussendoortjes meer eten (of alleen maar gezonde) ipv een streng dieet te volgen (en verder zie lijntopic..)
|
Ik (en vele anderen hier;)) vindt je niet te zwaar. Ik zie geen reden tot afvallen, als je toch vind dat je wat aan de zware kant bent dan kan je zoals Dionnetje al heeft gezegd wat meer gaan sporten en gezonder gaan eten.
|
thanx allemaal,
ik ben al begonnen met buikspier oefeningen, nog ff en dan heb ik een strak buikje. iemand een idee hoe lang dat duurt? Ik heb nogal haast, k moet over 2 weken in bikini :S |
2 weken is niet voldoende om zeer veel resultaat te boeken, tenzij je heel weinig vet er hebt zitten en het dus vooral een kwestie is van 'tonen'.
|
Citaat:
ik ben 1.78 en weeg tien kilo meer als jou.. mja, het ligt aan hoe het toont dan natuurlijk, maar ..wil jij in de 50 gaan wegen dan? volgens mij zit jij op het perfecte gewicht |
Dit soort topics horen hier niet (lees bijv. ook eens het grote lijn topic ofzoiets).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:55. |