![]() |
voor de mannen!! (borsten)
even een vraagje voor de mannen want ik ben hier wel benieuwd naar!!
Is het voor jou een afknapper als een meisje kleine borsten heeft? of als een meisje juist overdreve grote borsten heeft? |
Nee, ik word verliefd op een meisje; op een persoon. Niet op haar borsten; lichaamsdelen.
|
Exactly MarkB. Uiteraard kunnen borsten mooi zijn, maar een vrouw is meer dan een paar borsten. Daarnaast gaat het bij borsten niet echt om grootte maar omverhouding vinnik.. Kleine borsten kunnen enorm mooi staan.
|
Citaat:
Ja uiterlijk is óok iets waar ik op let als ik op een meisje val. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
snoodaard, sorry hoor maar ik deel de mening van MarkB dat jij zijn post niet goed begrepen had. Er staat vrij duidelijk dat hij voor het geheel gaat en niet verliefd wordt puur op iemand haar borsten.
Jij kan het best een open deur intrappen noemen, maar dan moet je dat richten op de topic starter want voor die persoon was dit kennelijk niet zo logisch. |
Citaat:
Maar ok wiseguy, de topicstarter sloeg natuurlijk de plank als eerste compleet mis toen ze dit opende. |
Citaat:
|
Zolang het maar niet te extreem is heb ik er geen problemen mee.
Erwten op een plank, zeg maar, kan ik wel op afknappen. Maar als dat meisje weer meer te bieden heeft in de richting van leuke uitstraling/karakter of nog belangrijker een lekkere kont dan boeid het me minder. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geloof me, een domme meid wordt echt wel een stuk interessanter als ze grote jetsers heeft. |
Als een meisje een mooi gezicht heeft, en aardig is, dan is dat goed, de borsten boeien opzich niets :|
|
De borsten zijn belangrijk en moeten aan verscheidene maatstaven voldoen. Kleine borsten zijn inferieur.
|
Citaat:
|
Dit is echt zo'n 'uitgezakt' onderwerp... :p
|
Haha, ik moet denken aan een uitspraak van mijn vriend. Die zei op een gegeven moment: Ik dacht dat jouw cup echt van die big tits waren.. Maar het valt hartstikke mee!
|
Citaat:
|
Citaat:
maar de verhoudingen moeten gewoon kloppen :nono: siliconen :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
laten we 2 dingen uit elkaar houden:
1 verliefdheid, dus houden van het meisje, het hele plaatje en 2 lust, oftewel sex, onenight stand, de sexuele aantrekkingskracht Bij verliefdheid is het minder boeiend dan bij lust. Zo ligt het bij mij tenminste. |
Citaat:
|
ja ik denk dat ik niet echt blij zou worden van AA of DD zeg maar alles daar tussen in is wel ok-ish
|
Citaat:
Persoonlijk vind ik niet de borsten het belangrijkste maar het buikje. Als een meisje een heeeeeeeeeeel mooie strakke buikje heeft dan mag ze ook best kleine borsten hebben, dat ziet er erg sexy uit. De twee hangende silicoonplantages vind ik dan afschuwelijk. Ik woon net in een studentenhuis en ik begin al een beetje op te merken : als een man ouder wordt begint tie meer van dikke tieten te houden. Raar maar waar. |
nee dat boeit me nie......
als ze mijn lengte is vin ik da veel belangrijker... |
Ach, grote borsten...kleine borsten...What's the difference? :confused: Lijkt mij nog altijd altijd te gaan om het karakter dat een meisje heeft en de grote van borsten is hooguit bijzaak.
|
Citaat:
|
Zolang het maar echt is en geen haar op zit vind ik het best...
|
Vind het niet echt belangrijk eigelijk, boeiend.
|
Citaat:
Da's inderdaad vrij vies. |
Citaat:
Ik bedoel.. dat scheer je toch minimaal weg... ik heb niet over dons.. maar van die echte zwarte dikke haren.. eugh |
Citaat:
Pure ellende man. |
Citaat:
|
Zover zou ik het niet laten komen ;).
|
Citaat:
|
"Even Apeldoorn bellen"
|
Citaat:
echt, als ik mag kiezen tussen een mooi/knap/lief meisje met of zonder tieten weet ik het ook wel maar zoals iedereen al heeft gezegd, je valt op het totaal, niet alleen om de tieten hoewel "born2dance" het had over een strak buikje en dan maar minder borsten. het is en blijft natuurlijk heel erg persoonlijk, maar als ík zou moeten kiezen zou het buikje dan wel wat minder strak mogen zijn en haar borsten wat voller....... Maarja, zoals IEDEREEN zegt, het zijn écht niet alleen tieten een vrouw heeft veel meer te bieden |
Grote borsten mogen nog zo in de smaak vallen bij mannen, maar ik hoef zulke dingen niet. Ze hangen alleen maar in de weg.
Trouwens, ik prefereer toch de mannen die op mij vallen om mijn karakter. Ik ben immers een "interesting person to know; complex and artistic with a rich inner life". :rolleyes: (kwam uit persoonlijkheidstest :p) |
Hmmmf :rolleyes:
We praten wel verder als jullie een vriendin hebben waar je helemaal verliefd op bent. |
Ireentje daar heb je gelijk in, maar als je mag kiezen heb je toch het liefst een bepaald iets maar zodra je verliefd wordt maakt het toch veel minder uit want dan accepteer je het juist gewoon als horend bij die persoon.
|
Het moet wel duidelijk zijn dat ze een vrouw is. Dus ze moet wel borsten hebben. Verder maakt het me niet uit of ze heel groot zijn of klein.
Mark :cool: |
Het moet gewoon mooi in gehouding zijn..
Tenger meisje met cup D staat niet.. net zoals een wat breder gebouwd meisje met cup B .. |
Citaat:
|
Citaat:
maar goed... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:28. |