![]() |
Dedicated HLDS server [FPS]
Hallow, ik draai een clan server 4 players op een pentium 120 74 mbram. Maar de FPS is erg wankel en hoog hijs wel 74 waarmee kan ik dat wat verlagen? Ping booster kan (nog) niet op windhoos.
|
4 players... :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
maare ik zou zeggen, heb je zelf al eens rond gekeken op ut net?? dit lijkt me niet moeilijk te vinden (zie post hier boven) volgende keer eerst ff zoeken bij google en dan nog eens vragen... edit, na nog eens grondig lezen van je twee topics :) heb ik ondekt dat ze inwezen percies over het zelfde gaan ;) dus dicht met sowieso een van bijde (en misschien gewoon alle twee :p) -de postbode- |
Citaat:
En deze kan dicht |
Citaat:
|
Heej, das ook leuk: mensen die FPS te hoog vinden :P
|
hoge FPS is wel kut als ie nie stabiel is, ik heb liever constant 40 dan een FPS die wisselt tussen 20 en 80, want juist dan krijg je haperend beeld
|
Wat voor connectie heeft de bak? Ik heb een ping van 35 op mijn RTCW server. 10 mbit bakje.
|
Citaat:
de framerate hier bedoelt gaat over netwerkframes |
o, da wist ik nie, maar zal wel ongeveer op hetzelfde neerkomen of nie?? anders word dat gewoon veroorzaakt door de wisselende data stroom, nie constant evenveel input vand e clients dus het verkeer is wisselvallig
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:25. |