![]() |
We sturen je nu automatisch terug naar het onderwerp waar je hebt geantwoord.
Nadat je op een topic hebt gereageerd word je er automatisch weer heen gestuurd. Persoonlijk vind ik dat niet erg fijn, omdat ik niet gelijk weer ga reageren op hetzelfde onderwerp. Zou het niet beter zijn als je gewoon weer bij alle onderwerpen komt, wel in het subforum bedoel ik dan natuurlijk.
Wat vinden jullie hiervan Het is misschien een beetje muggeziften, maar als bijna iedereen er zo over denkt kunnen ze het misschien veranderen. |
Dat was al zo en toen waren er ook klachten, dus live with it.
|
Mwoa, zo erg vind ik dat niet echt... Dan kun je tenminste nog controleren of jouw reply er wel staat, en of er eventueel fouten inzitten. :)
|
Kom op, waar maak je je druk over?
Ik vind het wel prettig om te zien dat mijn reply in een topic staat. |
Citaat:
|
Ik zit er niet mee. Soms lees ik m'n post na en verbeter evt
foute tags/woorden ed, soms klik ik ook gelijk op de Index of het subforum waarin ik heb gepost. Lekker boeiend, dat stukje scrollen/klikken meer. Waar mensen zich al niet druk om maken.. |
Citaat:
|
Sorry Geert, ik vind het wel fijn....
|
Citaat:
dingen imho. :) |
als het je echt dwars zit, bereik je meer met een topic op beleidszaken denk ik ;)
|
Citaat:
|
Er is niks mis mee, ik heb het juist liever op deze manier.
|
:bloos:
Oke jongens, dan leg ik me er ook maar bij neer. |
Citaat:
|
Wie heet hier nou eigenlijk Geert dan? Forumfreakie?
|
Ik vind het ook wel fijn zo :)
|
Ik vind het wel fijn, kan ik gelijk even kijken of er een typefoutje in zit ofzo. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Van de ene kant (y)
Kan je je eigen post nog ff teruglezen als je daar behoefte aan hebt of als je heel actief bent in dat topic kun je nog een keer posten Van de andere kant (persoonlijk) (n) want wil liever worden teruggestuurd naar het betreffende subforum zelf... |
Citaat:
|
Nee, ik zie het probleem niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eventjes nog op typfouten controleren is vaak wel handig. :)
|
Ik heb een abonnement op typfouten. ;)
|
Citaat:
|
het maakt me echt geen ene reet uit :)
|
Citaat:
|
ik erger mij er niet aan. Ik ben van de *klik* generatie dus ik klik nog wel ff hoor :D
|
Citaat:
|
het is prima.
zeker op onzin omdat je dan vaak toch aan het chatten bent in 1 topic |
Ik vind het wel makkelijk. Zo kan ik nog ff nalezen of er geen fouten in zitten, en of de post ook wel echt geplaatst is.
|
Ik kan me er niet druk om maken.
|
Zou het wel handig vinden als de laatste post bovenaan komt te staan. (y) Is onhandig om iedere keer naar de laatste pagina te gaan.
|
kan dit neit beter op MM besproken worden :s:o
|
Het is goed zo. (y)
|
Gefeliciteerd..
Als je snel op Escape drukt,en 3 x op backspace :)? |
Citaat:
|
vinnik juist wel fijn, ik edit de helft van de keren nog wel denk ik :bloos:
|
Ik edit ook bijna al mijn posts. :bloos: