![]() |
Aan welk nummer heb je een hekel?
Nou , titel zegt al genoeg.
Aan welk nummer heb je een hekel? Ik begin met Busta Rhymes en zo'n wijf. met : baby if u give it to me, i give it to you ofzo bah bah bah kan er niet tegen... |
alles in de top40.
|
Ja, Busta is sowieso irritant, en dan nog met Mariah Carey, die is nóg irritanter!!
Ik heb echt een schijthekel aan de 'muziek' die m'n zusje de hele dag draait: óf nigga-muziek (en dan bedoel ik TMF-achtige rappers) óf Nederlandse volkszangers a la Frans Bauer, Grad Damen, Rob van Daal en weet ik wie of wat nog meer!!!! (n) |
aan bijna alle r&b-shit
|
nee! I luuuuve rap&r&b, zeker als het van DMX ofzo is, maar ik hou ook wel van "pop" trance al iets minder, of het moet al een keer een egt goed nummer zijn, hardcore dat is echt verschrikkelijk...en het aller ergst is muziek als Frans Bauer enzo...of muziek wat mn ma draait:
cd`s met alleen maar zeegeluiden op de achtergrond klassiek gedoe Helmut Lotti...en ga zo maar door! blurgh!!! oja, muziek van eerder is ook (y) :rolleyes: (niet alles...bijna alles..) |
The Strokes - 12:51
|
mn telefoonnummer...
en verder kylie´s can´t get you out of my head |
50 Cent- P.I.M.P.
50 Cent- Wankstah Busta Rhymes & Mariah Carrey- dat nummer van hun samen deze drie behoren wel tot de meest irritatiegrensoverschijdende stukken bagger uit de geschiedenis van het geluid. |
Citaat:
|
ey , misschien ben ik bijna de enige maar ik haat de meeste trance muziek....... :o
maar 'k vind sum 41 en britney en stuff , wel superr gaaf ! :D :D |
Alles van Shaggy maakt me aan het kotsen.
|
frans bauer - heb je even voor mij :rolleyes: (n)
|
Teenage superstar.....
|
satisfaction!
jezus wat een kutplaat... heel mn vakantie door verpest |
Chingy - Holiday Inn (n) (n)
|
Ik heb een hekel aan vrijwel alle metal-, trance- en country & western-nummers en smartlappen. Dus niet één specifiek nummer eigenlijk.
|
Op dit moment is Frans Bauer-heb je even voor mij toch wel het toppunt... Britney - Toxic vind ik ook bagger...
|
Der was een tijd dat ik doemaar niet kon aanhoren, omdat ik daar kloteherinneringen aan had...maar nu vind k het juist weer mooi(Y)
Nu kan ik me ongelofelijk irriteren aan Slipknot en murderdolls + aanhangers. (dus ook aan hun muziek) |
Citaat:
|
frans bauer met heb je even voor mij, begint mij behoorlijk de strot uit te hangen.....
|
Citaat:
|
Couldn't agree more !
Verder: Kylie - Can't get you out of my head (zelfs als je het typt wordt je er misselijk van !) Britney - Toxic En nog veel meer.Maar daar is niet genoeg plaats voor :) |
Citaat:
Dat kerstnummer van The Darkness is vervelend |
alles van shaggy zuigt hard.
|
Nummer 7.
Kan ik echt niet uitstaan :( |
ik ga niet om met nummers waar ik een hekel aan heb
|
Citaat:
|
Citaat:
Push me and then just touch me until i can get my satisfaction. :cool: |
benny is de man, lekkah (y)
en waar ik een hekel aan heb, te veel om op te noemen ha |
Vrijwel alle Nederlandstalige muziek in de trant van Frans Bauer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Frans Bouwer + alles wat 'r op lijkt (snap niet waarom die bager zo populair is)
En dat overdreven gerap met allemaal van die sletjes in zo'n klip echt zo'n clip waarin alles nep is en er zijn er (naar mijn smaak) al veel te veel van |
Citaat:
Gaat heen, gij heiden! Gij ongelovige! Gij kind zonder smaak! ;) |
Citaat:
|
de cheeky girls, met de cheeky song :nono: egt vreselijk gewoon.
net zoals die benny benassie bleh :S |
ohw en natuurlijk dat las ketchup gedoe... :mad:
|
Krezip - I Would Stay
vanaf dag 1 al |
Oja alles van Jim en Jamai, alle trance , veel van de arrenbie, 50 cent, Eminem, zowat alle commerciële nep rappers....
|
Citaat:
je bent natuurlijk ook een true metalboer, waarvan dat verwacht wordt. |
Het woord metalboer is al zo passe.
|
Citaat:
|
Citaat:
dat dacht ik ook van bushokjes. |
Citaat:
Ontopic: Sean Paul mag van mij een James-Bondish nekslag krijgen waarna hij in een metal pletter vergeten wordt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het ligt aan de tijd |
Citaat:
Een enkeling zou dit kunnen evernaren echter is dit alleen weggelegd voor zij die "het"hebben. |
Al die singletjes van Linkin Park (n)
|
Chipz in Black...ofzo
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:44. |