![]() |
Drowning Pool is terug!! Nieuwe zanger....
voor de mensen die het nog niet wisten en het wel willen weten:
Drowning Pool are pleased to welcome their new lead singer Jason "Gong" Jones! Drowning Pool are now in the studio with producer Johnny K (Disturbed, Soil, Finger Eleven) working on their next album DESENSITIZED, due for release 4.20.04! Get ready for the new track "Step Up" also featured on PUNISHER: THE ALBUM - in stores March '04. ;) |
(Ik vind dat bands waarvan iemand dood gaat onder een andere naam door zouden moeten gaan.)
|
^ vind ik ook, iets van respect ofzo...
drowning pool, bah |
Ik hou niet zo van Drowning Pool..
|
Ik houd helemaal niet van Drowning Pool.
|
Ik deel de bovenstaande mening.
|
Daarom zeg ik ook in het begin: Voor de mensen die het willen weten.
Ik weet dat er veel 'Anti' Drowning Pool hier zijn en heb het expres gedaan om geen zeiktopic te krijgen, wat dus weer niet werkt :| Ik vind zelf ook dat de band ook onder een andere naam verder zou moeten gaan, tenminste als de frontman ook de lyrics schreef, ook als een soort recht en respect van/voor de overleden zanger. op www.drowningpool.com kunnen de liefhebbers hun nieuwste nummer horen, met nieuwe zanger ;), die naar mijn mening beter is dan Dave Williams. |
hopen dat er zo'n 'curse' op die zangers in die band hangt
|
drowning pool is vet.. nou ja de ouwe bezetting dan
zowiezo als je frontman dood gaat moet je gewoon idd uit respect enz. kappen of een andere naam zoeke... |
Ik zweer deze zanger is zelfs 10 keer beter!!!! (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
en miep verder niet zo, wij kunnen er ook niets aan doen dat je geen smaak hebt. en dan ga ik nu weer duran duran luisteren. |
Citaat:
|
Bodies is een gaaf nummer en daar blijft het bij..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kan het niet gaan beluisteren, maar ben wel benieuwd. Vond Drowning Pool wel goed, dus vraag me af wat dat met die nieuwe zanger wordt.
En wat mij betreft hoeft de naam niet veranderd te worden zolang ze maar in dezelfde zin verder gaan. Inxs heeft zijn naam ook niet veranderd enz. De liedjes die al waren uitgebracht, zullen ze toch opnieuw zingen en t is nogal raar als die opeens bij een andere naam horen. |
op ozzfest was het best goed vond ik, op cd lijkt het me minder
|
Citaat:
weer een shitty nu metalband die terug is met inhoudsloze songs. |
erg veel inhoud heeft het inderdaad niet, maar op Ozzfest was ik toch wel onder de indruk. heb daarna ook Sinner aangeschaft maar op CD klinkt het toch een stuk minder. maar live stond het in ieder geval als een huis.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en drowning pool heeft die niet. |
Citaat:
wat een sukkel ben jij, en dan nu billy idol. |
Citaat:
hahahhaha billy idol dat was die gay rocker die dacht een rocker te zijn, maar vergat daarbij dat hij zo gay was als paul haanen in de dark room van de IT. voor jouw tijd rosa. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
billy idol whahahahah, das een KNURFT! |
Citaat:
|
Citaat:
|
allemaal weer ontopic graag.
alvast bedankt :) |