![]() |
Wat vinden je vrienden van het forum?
Wat voor commentaar krijg je van je vrienden (en dan bedoel ik niet je forumvrienden )als je hen verteld dat je weer tot diep in de nacht hebt zitten forummen??
Of zijn ze er zelf ook razend enthousiast over? Kben wel benieuwd aangezien mijn vrienden het tijdverspilling en kansloos vinden. |
Vriendinnen lezen hier wel es.
Soms vinden ze het vreemd, soms leuk. Geloof ik |
ze weten niet waar ik het over heb :)
|
Ik heb geen vrienden. :)
|
Die weten niet eens dat ik hier lid ben.
En forumverslaafd ben ik niet, dus ik zou me nergens voor hoeven schamen. :) |
De meeste vrienden weten nog niet eens dat ik op dit forum zit. :o
Eentje weet het wel, die vindt het wel geinig. :D Maja, das dan ook een flapdrol :p |
ze weten het niet eens, geloof ik. Ja ze weten wel dat ik veel aan het internetten ben maar niet hier op dit forum
|
dan hebben ze zoiets van "o, scholieren.com, pas maar op want daar zitten een hoop gekken" was een reactie van een klasgenoot.
maar een goeie vriendin komt hier zelf ook |
Ik praat eigenlijk nooit over het forum irl. Misschien dat
iemand een keer vraagt wat ik doe, als ik zit te inetten, (geel valt op ;)), maar verder ook niet. :) |
Ze zien er het nut niet van in en ze snappen het niet. :confused:
|
boeie!!!!!!!
|
leuk, een vriendin zit hier ook op.
Andere op girls only maar ik vind dit leuker :D:D |
hm mijn "vrienden" weten nie eens dak hier mijn tijd verdoe.
naja nie dak zo actief hier ben ofzo. maar ach. |
dit forum is mijn leven en ik heb geen andere vrienden :( :|
Eöl Yávëtil |
Wat ben je aan het doen? Oh, grappig. Hoe kom je daar dan aan die moderator-status? Oh, leuk. *gaat verder met eigen bezigheden*
Ja, leuk dat ik het doe, maar verder hebben we het liever over andere dingen. :D |
Die weten niet dat ik op dit forum zit.
|
Niemand weet dat van mij. :o
|
mijn vriend:
'Neeheeeeee, kom nou mee op de bank zitten, ik wil kroelen, stom Forum.. bla bla bla mauw mauw mauw gezeur gezeur gezeur' |
Dan (glim)lachen ze. :P
|
Citaat:
Ik sta ook niet echt te springen om het ze te vertellen Ik vind het trouwens gruwelijk irritant als iemand over mijn schouder mee staat te lezen... Dan krijg je vragen als: Waarom doe jij dit? Wat heeft dat voor zin? Wie leest dat allemaal? Maar die ken je toch niet? Heb geen zin om dat uit te leggen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ach een vriend leest hier zelf ook wel ns wat maar is geen lid, en voor de rest is mijn gemiddelde van 2,2 posts per dag geen verslaving of invulling van dagelijkse bezigheden te noemen, dus t komt amper aan bod.
Iemand met 4posts en zegt dat ie geen vrienden heeft en alleen t forum, is wel degelijk een ernsitg geval... |
ik praat ook niet over het forum bij mijn vrienden of waar dan ook.
|
hier maak ik vrienden :P
een aantal weten dat ik erop zit en eentje is deze week lid geworden :D |
Mijn vriendinnen weten wel dat ik hier regelmatig zit maar ze zullen hier nooit kijken (ik zit sowieso niet de hele nacht te forummen..)
Mijn vriend kijkt hier wel ns rond, had vroeger ook een nick hier en is zelf een grote computernerd (tweakers), heeft ie dus niets over mij te zeggen :D:D |
Citaat:
|
Welke vrienden?
|
sommige weten het wel... en vinden het wel grappig andere denken van nah zal wel
|
niemand weet van het forum af behalve ik, muaha
|
M'n beste vriendin zat al eerder op het forum dan ik en zit er nog steeds, met m'n andere vriendinnen heb ik het er nooit over, maar volgens mij kennen ze het niet.
|
Citaat:
|
Ik praat er nooit over. :)
|
Citaat:
|
Eentje weet het. Maar die vindt er niet veel van.
|
Die weten het niet, en het zou ze waarschijnlijk ook niet zoveel boeien.
|
sommige weten het wel , maar ze intresseren het niks en als ze het toch lazen ? So What?
paar vrienden van mij forummen zelf ook :) |
niemand weet het van mij.. en dat vind ik fijn ook, dan kan ik tenminste persoonlijke dingen posten op psychologie en seksualiteit en L&G en L&R en dat soort fora
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tijdverspilling. En daar hebben ze ongetwijfeld gelijk in.
|
ze vinden het onzinnig en dom, maar ah, hun doen ook dingen die onzinnig en dom zijn in mijn ogen :)
|
Citaat:
|
Ze zien het nut er niet van in.
*verlaat zachtjes huilend dit topic* |
Heb nooit hun mening over dit forum gehoord. Ze zullen het denk ik saai vinden ofzo. Maar misschien vinden ze het ook leuk. Het zal me in beide gevallen geen flikker kunnen interesseren. :)
|
ik zei het 1 keer hardop, zo van dit heb ik daar gelezen, en ik kreeg als commentaar:
"Oeh, jij bent zo'n forummeisje, ieeeuw..." :rolleyes: |
die weten geeneens dat ik hier zit geloof ik :)
|
Citaat:
|
ze weten niet dat ik op het forum zit (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20. |