![]() |
Strippen voor je vriendje?
Ik zou wel eens willen weten wie van de meiden wel eens gestript heeft voor haar vriendje. Of wat vinden jongens geil om te zien als een meisje zich uitkleedt? Mijn vriendje is namelijk bijna jarig en ik heb hem beloofd te strippen. Dat wou hij graag. En ik wil het ook wel doen, maar wat nuttige tips zijn natuurlijk nooit weg!:cool:
|
ja, dat is zeker geil!
leuk is het natuurlijk als ze dan ook wat moois aan heeft om te laten zien en ze moet natuurlijk wel gevoel voor ritme hebben (anders is het alleen maar grappig)! |
Hmz.. dat staat dus nog steeds in de planning..
Wanner hij een mooi ondrgoedsetje voor me zou kopen, zou ik voor em strippen.. vorig jaar Augustus hebbik dat ondergoed gehad.. :D hmmmzz.. Maar ja, kheb dus owk niet echt tips voor je! Trek dr iets moois onderaan idd ofzow... Mijn angst is dus idd dat ut alleen maar grappig is, kga ut maar es oefenen ofzow.. LoL |
Ja inderdaad, ik geloof dat ik er hard om moet lachen, maar das natuurlijk niet de bedoeling. En op welke muziek kan het het best? Dat vraag ik me ook af.
|
jah.. ik had toevallig een liedje op een tijd geleden die op een of ander gratis ceedeetje staat op, en dacht van heej.. dis een stripmuziekje..
Maar ja, ik denk dat het niet te snel en heftig moet zijn maar wel met een beat.. Hmz, lastig |
als je beide geil bent maakt het niet uit :)
maar tja, zwoele muziek komt hier toch het beste uit, dus iets van r&b ofzo, maar sommige r&b is zo slijmerig, bah, maar een mooi slow nummer kan ook wel vind ik en serieus, de aandacht is niet direct bij de muziek, maar ik snap ook dat je niet met de havenzangers aan wilt komen :) |
ja inderdaad, ik ga niet hoempapa-en voor mijn vriendje. of een solonaise maken. ik vraag me toch af hoe ik het moet doen. maar ja, ik vind er wel wat op. ik zal wel moeten want ik heb het beloofd.
|
laat me je geruststellen, hij vind het volgens mij allang mooi dat je dat voor hem doet, dus hoe je het doet maakt het niets uit, als jij het maar bent die het doet
als hij al merkt dat je er aandacht aan hebt besteed (muziekje, mooie lingerie en misschien wat kaarsen) zit je al goed. wat na een sensuele stripshow goed past vind ik is een sensuele massage ... daarna eet hij uit je hand en doet ie alles voor je! |
Haha, nou ik probeer die massage liever niet, laatst was ik bezig, viel hij in slaap. Wat een afgang, maar hij vond het juist een compliment, hij was zo ontspannen! haha, maar dat was een gewone massage, niet echt sensueel ofzo, moet ik dat maar eens proberen
|
ik wou net zeggen, als hij bij een sensuele massage in slaap valt zijn er nog wel wat plekjes waarmee je hem (pijnlijk) weer wakker kan krijgen! nee, van die massage moet je juist geil worden!
raak hem in eerst instantie overal aan behalve zijn tepels, zijn lul en zijn ballen, maar beweeg er wel steeds stieken heen, ga in de richting zodat hij hoopt dat je hem daar wel aan zal gaan raken ... en dat doe je dus niet! en als je hem dan wel aanraakt ... pas dan maar op! |
saxafoon muziek :D
|
Citaat:
daar kun je wel lekker op strippen (uit eigen ervaring :( ) |
mijn vriendin doet dat wel eens.
en het meest geile is niet te snel gaan en een beetje plagen |
Citaat:
|
Citaat:
|
hahahaha.. jah.. kzou em iemand kunnen laten branden jah.. Hey euh.. kwil voor me vriendje strippen op dat nummer, kun je em ff voor me branden?
neeh.. kvind vast nog wel wat in mn eigen collectie |
geil, ze willen graag bewegende lippen zien, de ruimte ertussen, dat wild mijn vriend alvast.
en je boersten |
Citaat:
|
Nog nooit gedaan! Najah, 1 keertje half... :D Kon toen niet verder gaan, hij scheurde m'n kleren toen al van m'n lichaam af! :D ;) :p
|
ginuwine - differences
ginuwine - same old g ginuwine - pony hjajajajajjaaaa dat zijn goeie liedjes...... beat erin.. niet te snel... maar toch wel zo'n tempo erin dat je niet té slaapverwekkend overkomt |
Citaat:
|
Er is zo'n liedje, dat je vaak hoort bij van die stripteases. Ik weet niet precies hoe het heet, maar volgens mij is het van joe cocker ofzo. Het gaat over dat je alles uit kan kan trekken, maar dat je je hoofd erop mag laten zitten. Volgens mij heet het ook zo: you can leave your head on...
Ik zal eens kijken... BTW ik zou mijn vriendje dit weekend weer eens goed verwennen (ouders zijn op vakantie, dus huis voor onszelf), en zo'n striptease is eigenlijk ook wel cool, ik denk dat ik die maar eens aan ons weekendprogramma ga toevoegen ;) |
yep, you can leave your head on van joe cocker, is een goede keus, is wat 'wilder', r&b is zwoeler ...
|
Citaat:
|
Citaat:
of een cdtje branden |
je kan er ook zelf bij gaan zingen :D
|
Citaat:
:D |
dat liedje van az-yet last night is ook heel geschikt.
gaat ook over sex enzow. |
Citaat:
|
zou ik best een keer willen doen kweet alleen niet of ie dat leuk vind en of ik het geil zou kunnen doen....
|
Citaat:
jajaja lapdance:D |
Citaat:
|
Citaat:
Hoempapa Hoempapa strippen is leuk Hoempapa Hoempapa lig in een deuk Hoempapa Hoempapa krijg zo'n erge jeuk Hoempapa Hoempapa net voor ik je neuk zoiets.... :confused: :D |
Citaat:
|
Hmm ...laat hem iig Niet aan je zitten...dat is veeeel leuker:)
|
you can leave your hat on - joe cocker
HET stripnummer :) |
Je kan m juist ook laten helpen en plagen tegelijk!
Als je nou "genoeg" aandoet.....en dan moet hij bijv. Steeds iets doen waardoor ie iets van je uit mag trekken. Bedenk leuke 'verjaardagspelletjes' en telkens als ie iets volstaan heeft mag ie wat van jou afhalen..... Is niet echt strippen natuurlijk....maar dan hoef jij je niet onzeker te voelen of je niet toevallig in je broek blijft hangen met 1 been ofzo!! Want dan is t alleen maar grappig voor hem en knullig voor jou!!! Misschien een ideetje?!?! PS: je kan bijv. ook iets wat hij lekker vindt of nog iets van een klein kadootje ergens tussen je kleding enzo verstoppen, dat als ie je steeds een beetje uitkleedt, hij steeds wat vind, van een kadootje tot mooi ondergoed (tot condoom?) iig SUCCES |
Citaat:
Ik heb wel 's gestript op een feestje, maar niet echt serieus, want ik was best wel dronken en ik had daar achteraf wel spijt van gehad.. In ieder geval, ik wil het ook best wel eens voor mijn vriendje doen, maar ik weet niet zo goed hoe ik me dan moet gedragen. Ik kan dan denk ik niet zo serieus zijn op de een of andere manier.. Maar goed, in ieder geval veel plezier! Oh en als je nog een goed stripnummer zoekt: "Red Light Special" van TLC is een aanrader. |
Citaat:
|
hihi, zou ik op zich ook nog wel een keer willen doen, maar volgens mij gaat dat er echt heel klunzig uitzien, en lacht hij zich eerder rot...mja..
|
Citaat:
Geil setje -> hakken Hakken + skanken -> ongelukken *'I'he Prophet, die niet overtuigd is van de lol van strippen* |
je kan toch ook gewoon met geile kisten strippen ofzo? ik bedoel je trekt ze toch uit :) en anders kan je altijd nog skanken als je je hakschoenen uit hebt gedaan
|
Hihi, gisteren lag mijn vriend op bed en vroeg ie mij om te strippen...Ik word daar eigenlijk alleen maar erg verlegen van, geen professionele striptease-danseres... :( :o Maarja, ik heb natuurlijk zo mijn talenten op andere gebieden... ;)
|
Citaat:
|
Hmm, m'n vriend zou 't ook wel leuk vinden moest ik voor hem gaan strippen. Maar ik weet ook niet goed hoe eraan te beginnen. 't is eigenlijk makkelijk, je hebt 't al wel es gezien in een film en weet wel een beteje hoe het moet, maar om er dan aan te beginnen? Dat lukt niet! :( Misschien ben ik een beetje te verlegen :o Ook al is't mijn vriend, 'k vind toch moeilijk. En van dat onnozel ondergoed draag ik toch niet (als j'et een beetje snapt).
En het is 'You can leave your hat on' (en niet your head, dat was redelijk logisch :rolleyes: :p ) Tip: een rok lijkt me makkelijker om uit te doen (geen gesukkel met broekspijpen) en hem op een stoel laten zitten in het midden van de kamer is miesschien ook leuk (kun je er rond paraderen enzo) Oja, wij hebben es strip-21'en gespeeld (tja, pokeren is ook maar pokeren hé :D ) waarbij de verliezer telkens een kledingstuk moest uitdoen en de andere mocht kiezen wat. |
Citaat:
|
Citaat:
zie ineens die clip van robbie williams voor me...rock dj:p |
k hou er niet van....
maar k gerloof dat de meeste jongens dat geil vinden ofzo |
andersom is ook leuk hoor...
ik bedoel... voor wat hoort wat, toch? strippen kan je gewoon een lekkere ego-boost geven (als degene tegenover je het leuk vind :D ) |
ja wel es voor mijn vriendin gestript. maar ze had geen geduld meer en nam me wild :D muha
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:23. |