![]() |
Kataklysm - Serenity in Fire
Heerscht!
De Canadese hyperblast commando's zijn terug en doen weer goed hun ding. Niet hun beste plaat ooit, maar toch zeker een erg fijne toevoeging, downloaden (en kopen als ie uit is) die hap! |
En hoe klinkt die herrie dan wel niet??
Als het maar niet veel harder klinkt als Iniquity want dat is ongeveer het toppunt van hard maar mooi voor mij. |
Download er wat van zou ik zeggen.
Het is Death metal met veel melodie erin maar toch heel erg beukend. Full time dubble base attack. Fijne muziek, op zich toegankelijker dan Inquity. |
Downloaden doe ik dan wel, ik hoop in de richting van Fear Factory's vroege jaren ;)
|
Ik heb er twee nummers van op de computer staan
En ik maar denken dat de vorige drummer snel was, sjezus christus die nieuwe rost echt alles kort en klein, ben er zeer benieuwd naar op no mery dit jaar, ik vond ze vorig jaar op x-mass ook al erg goed |
Mja, ze dragen de naam HYPERBLAST commando's niet voor niets. Megasnel en strak die drums Heerlijke melodielijnen ook.
|
Citaat:
Astral Empire Manipulator of souls Stormland Shivers of a new world Shadows and dust Van de nieuwe zijn gaaf: The Ressurected (hyperblast ten top) Blood on the swans Under the bleeding sun Berichtje voor vorkmans: Luustern keerltien! :x |
ik heb de cd nu binnen en het bevalt me eigenlijk wel :), nog bedankt voor de tips.
|
Citaat:
|
Citaat:
kzal zo ff die gestuurde mp3 ff luisteren |
hoho dat drumwerk van Blood on the Swans, bruut!
aanschaffen die hap hehe |
waar istie de downloaden dan?
|
Citaat:
Ennuh, mja, ik heb hem van Direct Connect. |
oftewel, zet een betonmolen met een krijsend varken op een cd en er is weer een nieuwe release.
|
Citaat:
|
ik luister naar kataklysm als ik melig ben, omdat het echt zo niet serieus te nemen is.
|
fijn cdtje inderdaad. samen met Decapitated één van de betere death metal releases van dit jaar :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
beetje boeiende cd dan?
vind ze niet egt zo heel super heb ze live gezien een aantal keer waaronder op xmass fest vorig jaar toen hadde ze de teringzooi daar opgeblaze :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
edit: Vork, log de volgende keer eens uit :nono: :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09. |