![]() |
schapen vangen
ik kwam net uit de stad en we gingen op een weiland schapen proberen te vangen
echt een goeie bezigheid als je fucked up bent andere mensen ervaring mee? |
als je helemaal knetter bent: koetje tik.
als een koe slaapt, staan haar benen op slot. kan je ze zo omduwen. en dan schrikt zo'n beest wakker, loopt 'n paar meter. en valt weer in slaap. uren plezier. sprak de vegetariër, ahum. *kuch* |
barbaren :eek: :nono:
|
|
Citaat:
je slaat de plank volledig mis: http://www.gironet.nl/home/tom7/omos...t/fvdv-01a.jpg ketter. |
jaaa cow tippen wil ik ook altijd nog een keer doen
|
|
wij hebben 'n keer 'n schaap bier lopen voeren 'snachts. ging ook nergens over. 't schaap vond 't wel lekker geloof ik.
|
Citaat:
dat beest luisterde ook gewoon naar "saartje biertje" maar nu ga ik wel echt slapen. |
Citaat:
slaap ze |
eigenlijk wilden we die schapen shotjes gaan geven
kijken hoe ze dat vonden |
|
Ghehehehe ^ lol :D
Toepasselijk, zeehond! |
nee als ik fucked up ben wil ik nog wel eens stroiken doiken of tuinen raggen
|
of in de stierenwei kloten en mooi bordjes eigen maken ofzo
|
struiken duiken! :cool:
deed ik ook vaak :D je werd er alleen zo vies van :o |
hehe, opzich lekker in de regen :p
en dat vies worden, mja shit happens.. |
ik logeeerde vroegere eens bij een vriendin die midden in de weilanden woonde. Er lagen allemaal schapen op het kleine kutpaadje. Teon heb ik schaap keihard getrapt (ik droeg ook nog kisten) wat had ik toch een spijt zeg....
wat je al niet doet met je dronken hasses... damn.. |
das wel lullig ja
|
das gewoon dik hard
maarja hebben die koeien de volgende dag geen pijn dan? En straks waren ze zwanger :| |
mja ik ga altijd op straat op zoek naar pubers die helemaal lazerus in de goot liggen en die schop ik dan graag
... |
joh zulke mensen zijn irritant
|
ja slaan en dan zeggen dat ze naar huis moeten
|
Citaat:
|
...In beperk me normaliter enkel tot het bekeren van straight-edge sXe menschen ;)
:D *grinnik* :o |
pfff ik hoop dat de schapen jullie een keer flink terugpakken
|
Citaat:
|
Citaat:
attack of the killer sheep Sheeps take manhattan Sheep strike´s back Return of the sheep Sheeps in black jahahaaaaaaaaaaa, goud geld verdienen jonges! |
Citaat:
|
hehe ik weet niet of jullie wel eens een doorgdraaid schaap hebben gezien?
:p dan ren je heel hard weg hoor |
zat op teknival met een paar engelsen te praten en die vertelden dat ze ergens in een weiland daar een elektriciteitsmast hadden staan waar paddo´s omheen groeiden, maar er zater in die weide ook schapen, en die vraten die dingen dus ook wel es.... Zag je er weer een helemaal gek rond springen om uiteindelijk om te vallen en niet meer te kunnen opstaan :eek:
|
five years later ruled
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:38. |