![]() |
Zou je meedoen met een vechttoernooi op leven en dood....
om de operatie van je beste vriend(in) ermee te kunnen betalen?
voor de rest heb je geen geld en ben je arm enzo edit: het is jou laatste keus om aan geld te komen en je heoft niet perse dood te gaan als je verliest |
ik zou eerder gewoon werk gaan zoeken om een beetje mee te kunnen betalen
wel een stomme situatie eigenlijk, zou je in van die 37548674 keer doorgestuurde mailtjes tegen kunnen komen :o |
Nee, als ik verlies hebben we 2 doden, of krijgt ie dan alsnog z'n poen? En als ik win maar m'n neus zit op m'n linkerwang en mn nieren komen uit m'n navel, wie betaalt mijn operatie dan?
|
nee
er zijn wel andere manieren om aan geld te komen |
Citaat:
maaarre twil niet zeggen dat als je verliest je doodgaat je kan eraan doodgaan |
Citaat:
|
ligt eraan hoe sterk mijn tegenstanders zouden zijn.
|
Ik vind het een beetje een onwerkelijke situatie.
Maar als het echt de enige kans is dat mijn vriend(in) daardoor overleefd zou ik het denk ik wel doen. Hoewel ik zeker weet dat ik verlies, mijn krachten kennende. |
mijn nieuwste film gaat er min of meer over btw
http://motorzweefschool.demon.nl/~mu...hersinarms.wmv |
Ik denk dat ik het wel voor mn beste vriendin over zou hebben. Het geld krijg je zowieso, en het kan ook zijn dat je het gewoon overleeft als je verliest.
Als dat de enige mogelijkheid zou zijn, zou ik het doen. |
nee, ik hou nog teveel van mezelf om mezelf hiervoor op te geven.
|
Ligt aan de tegenstander, als diegene erg zwak en klein enzo is, dan wel :p
|
Nee, als ik dan verlief dan zijn er 2 mensen dood. :D
|
Nee, ik heb een enorme hekel aan vechttoernooien, en zou proberen op een andere manier het geld op te halen.
|
ja, als het een hele goeie vriendin is. :)
|
Baantje zoekne, als het dan nog niet zou kunnen de tegenstander inschatten, en daar vanaf laten hangen of ik mee zou doen.
|
Mag je dirty tricks uitvoeren? Zo ja, dan zou ik het wel proberen.
|
Dan wil ik overigens wel een aantal weken training van Mister Myagi krijgen. :D
Wax on, wax off. :cool: |
Citaat:
:p |
Citaat:
|
nee:)
ik ga wel via een andere actie geld verdienen (y) |
It's the eye of the tiger. :cool:
|
Citaat:
Dan ben ik een moordenaar. |
Ja.
Die vriendin boeit me niet zoveel, ik ga meer voor de spanning :cool: Niet dat die er veel zou zijn, maar mijn fatalities zijn echte publiekstrekkers. |
Citaat:
|
Ik vecht met de martial arts van Johan Derksen. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
don't lose your head :cool: |
Ik kan niet vechten. :(
|
Citaat:
@frozenfountain: onzin, meisjes kunnen heel gemeen vechten met hun nagels! Ik kan het weten. :o |
Ik zou btw meedoen voor de lol :evil: :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en nee ik vecht niet, dan gaat m;n haar door de war |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
En je make-up ook dear. |
Citaat:
|
*edit:offtopic :o*
hehe, een Battle Royale topic kent niemand die film? Dan wordt een groep leerlingen op een eilend gezet en ze krijgen allemaal een ander voorwerp mee om de rest uit te moorden en wie overblijft heeft gewonnen :| Echt een zieke film |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee
|
Ik zou niet doden om een leven te redden
behalve mijn eigen leven dan ik had laatst nog 5 euro gewonnen van een schaap uit mijn klas. die dacht dat hij pieterder was dan ik... ik zei tegen hem, dat iedereen die tegen mij vecht dood gaat toen hij zei dat dat onzin was, heb ik er maar even een een weddenschap van gemaakt. Tsja, beetje nadenken is voor sommige mensen al teveel gevraagd |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe belangrijk is die operatie en hoeveel kans heb ik dat als ik verlies ik nog leef?
|
Citaat:
|
Citaat:
uhmm ken je de film bloodsport? zon soort toernooi alleen dan iets ruiger operatie is heel belangrijk :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:54. |