![]() |
Hotmail :(
Ik wil eigenlijk al heel lang een hotmailadres en dus eigenlijk msn, maar het lukt steeds niet. Ik heb echt al veel aan die stomme 'internetopties' geprutst, maar het helpt allemaal niets. Ik ben er wel achtergekomen dat het iets te maken heeft met cookies of zo. Die zou ik aan moeten kunnen maken maar ik weet niet wat het is en ook niet hoe ik er aan kom. Weet iemand misschien hoe ik hier aan kom?
|
OS?
welke MSIE? welke opties heb je verneukt dan? |
wat is OS? Wat is MSIE??? Kben niet zo'n computerfreak, maar ik wil eigenlijk alleen weten hoe ik die cookies aan moet maken.
|
je moet zelf geen cookies aanmaken hoor :)
k zal het liever vragen, krijg je een foutmelding, zoja welke is dat dan? (os= (in jou geval) welke windows je gebruikt) (msie= internet explorer) welke versie (vind je bij help.. en dan info) |
Er staat:
De pagina kan niet worden weergegeven. De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen. Nou, die technische problemen kunnen het niet zijn en ik zou niet weten hoe ik m'n browserinstellingen (?) zo moet instellen dat ik wel een hotmailaccount aan kan maken. |
Voor cookies: Extra -> Internet-Opties -> Privacy -> Schuifbalk naar "Laag".
|
:|
|
:rolleyes:
|
Nirvana!
|
hopeloos
|
w00t! :eek: :rolleyes:
|
Niet de oplossing, wel een suggestie:
Gebruik gewoon het e-mail adres van je provider. Je kan vaak bij je provider ook gebruik maken van webmail (je kan dus ook via internet ontvangen en versturen, niet exclusief met een e-mail programma). Verder kan je het e-mail adres van je provider ook gewoon gebruiken voor je MSN messenger login. Ik zie niet echt een reden waarom je hotmail nodig hebt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:03. |