![]() |
mijn site + portofoliootje
juh heb een klein portofoliootje geopend er is nog niet veel te zien... ik heb de site expres heel simpel gehouden omdat snelheid belangrijk is...
www.projex.tk |
pixel art is wel leuk :)
de rest is matig |
Dat jongetje met pixel-art komt gewoon van een tutorial. Ik heb um namelijk ook een keer gemaakt :P
|
Citaat:
|
bijzonder onboeiend...
sorry :s |
Hah, kvon ook alleen dat poppetje wel aardig, maar ja..
|
je hebt simpel. en simpel.
zorg dan dat dat beetje wat je heb geperfectioneerd is align je text met je header/menu. te veel ruimte tussen titels en menu laat titels groter zijn dan de rest of er op een andere duidelijkere manier uitspringen. laat de foto's in de breedte uitvullen waarom pagina titels in het engels en tekst in het nederlands (of vlaams :p)? waarom frames? en ik zou persoonlijk wat meer kleur gebruiken, of tenminste een simpel patroontje op de achtergrond |
mwoah, niet mijn style
|
het is iets te simpel om te boeien. Kleed het mooi aan zoals <*)_>< zei. Misschien achtergrond anders?
|
hmmm beetje saai,
de foto's ook niet bijzonder. Het simpele design bevalt me wel. |
ik vind de fotos wel interessant, het tegenlicht bij de verschillende fotos bevalt mij wel
en ik vind de foto van baby boeiend genoeg om er langer dan 2 seconde naar te kijken. :) |
Citaat:
ach , je bijzonder korte antwoord, zegt meer over jouwzelf dan over zijn werk. |
de foto van de wolken/gebouwen vind ik wel mooi, de rest spreekt me niet zo aan.
|
Wat betreft portretfoto's: altijd focussen op de ogen, die babyfoto is gefocussed op de achtergrond, en ook de 'gewone' foto's zijn onscherp.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:41. |