![]() |
Model worden...maar waar?
Eey ik wil graag model worden. Maar nou vroeg ik me af of hier toevallig iemand is, die goede bureau's weet. Welk bureau raden jullie mij aan? (als het gaat om kleding en dergelijke. In ieder geval geen naaktfoto's) Iemand enig idee??
|
post eerst maar eens wat foto's als keurmateriaal, je wil toch niet voor paal staan bij zo'n bureau neem ik aan :D
|
Voor naaktmodellen werk moet je bij geenstijl.nl zijn :D:D
|
|
Een goed bureau is een bureau waar ze geen inschrijftkosten vragen (ook niet voor foto's en dergelijke, ze willen immers aan jou verdienen). Over het algemeen zitten de betere bureau's in de grote steden.
Hier staan redelijk wat bureau's op: http://modellenburo.pagina.nl/ Verder lijkt het me logisch dat een goed bureau ook ingeschreven is bij kamer van koophandel (www.kvk.nl). En als meisje moet je 1.75 m zijn en confectiemaat 36 hebben, maar dat wist je vast wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar er bestaan wel uitzonderingen; Jennifer Lopez was ook model voor Louis Vuitton (tot ze eruit gekickt werd:p), maarja, zo beroemd word je niet zo snel. ;) Maar een paar cm zal denk ik niet zoveel uitmaken, dus je kunt het proberen. :) |
Ik doe zelf modellenwerk, fashion bureau's zijn
paparazzi, elite model, de boekers, touché models etc. je moet wel minimaal 1.75 zijn en confectiemaat 34/36 hebben |
Lijkt me toch onzin dat je minimaal 1.75 moet zijn. Bridget (BNN) is ook model geweest en die is iets van 1.60 ofzo. Bovendien heb je heel veel soorten modellen.... het is maar net wat ze zoeken
|
je moet minimaal 1.75 omdat de kleding (die dus in standaard maten wordt gemaakt) dan beter past en een klein model naast een groot model staat ook niet, dus iedereen minimaal 1.75
alleen als je ZO bijzonder bent, en niet op de catwalk loopt (alleen fotoshoots doet dus) dan mag je kleiner zijn..maar die nemen ze zo snel niet aan denk ik |
Citaat:
Okay dan, het is eigenlijk best grappig. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je hebt zelfs mensen die handen-model zijn, voor een nagellak reclame ofzo, dan zie je alleen hun handen in beeld.. :p |
Onzin, ik ben 1.65 en ik ben ook model.
|
Citaat:
Ik denk dat ze het hier hebben over echte modellen. |
Citaat:
kan, dat valt dan onder specials maar niet fashion en volgens mij bedoelt zij toch wel fashion modellen |
je hebt ook "modellenwerk" voor andere dingen, als cd hoesjes, voorplaten, portretfoto's, portfolio's, etc.
kan je ook best leuk mee verdienen (wel minder dan voor kleding over het algemeen hoor), maar daar hoef je niet altijd 1,75m voor te zijn (ik ben ook maar 1,63 :s ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is dan de maximale lengte? :s
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk niet dat je uberhaupt model kunt worden als je geen uitstraling hebt dus die opmerking is loos |
Citaat:
je hebt talloze soorten modellenwerk, dus in principe kan je met elke lengte geschikt zijn. bureaus weet ik niet. Alhoewel Max Models, Elite :confused: blader eens wat fancy's door ;) komt je vast zat bureaus tegen, die hebben vast wel een internetpagina waar je informatie kunt vinden. |
Ja dat is ook zo, je kunt ook met elke lengte model worden maar voor fashino moet je minimaal 1,75 zijn.. Ik ben 1,75 en zit nu bij paparazzi, dat is een fashionbureau, een vriendin van mij die doet specials en is 1,63 en zit bij harry klooster dus het kan idd alle kanten op gaanm
|
Citaat:
Ik ben trouwens maar 1.72. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Reageer ze maar af die frustraties, ik kan het hebben. |
Sie ist ein Modell und sie seht schon aus
|