![]() |
konijnen
omdat mijn vorige topic gesloten is.
Ik ben dus een konijnen fan. Ik heb een hangoor, heel lief. Maja, wat is jullie lievelingsras? |
Ik hou niet van konijnen, vind cavia's veel liefiger!
|
ik hou niet van cavia, ze hebben geen oren :@
|
Ik vind hangoorknijnen altijd heel cute :) en ras maakt niet uit, heb ik geen verstand van..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
black & tan. die zijn errug mooi
|
ik vind albino-konijnen altijd wel apart
|
Citaat:
ik had een albino met blauwe ogen ---> 5 dagen gehad toen terug gebracht, wat een vals kreng :s neej niet mijn favorieten. jappanertjes zijn ook erg leuk! |
vlaamse reuzen lijken me wel leuk (nog nooit gehad ofzo)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een hangoor is geen ras. "Hangoor" zegt alleen maar wat voor oren het beest heeft.
Ik heb 2 rasloze konijnen, maar vind de Vlaamse Reus en de Franse Hangoor geweldig |
ik vind ze allemaal wel lief eigenlijk
maar ik heb nu een tegroot uitgevallen dwergkonijn ze zeiden dat het een dwergkonijn was maar volgens mij is dat niet zo maar ach ze is egt lief |
hahaha wat een maf topic :p
|
konijnen zijn wel heel actief, en dat is leuk. Maar ze maken geen geluid .. dat doet een cavia wel :bloos:
|
maf topic dit ja :d
|
ik ga voor cavia's!!
|
ik heb 2 leuke een witte met grijze oren en nog wat grijs rond hun ogen..en een andere die wit met grijs en bruin is..het zijn officieel dwergkonijnen maar daar zijn ze vrij groot voor..
Helaas heb ik geen tijd meer voor ze en zou ik ze eigenlijk weg moeten doeniemand interrese in 2 mannetjes konijnen? ;) |
ik heb een lief konijntje met hangoren... hij heet 2de kerstdag..
|
Citaat:
Kijk maar: http://www.reptibel.com/images/zoogdieren/cavia.JPG |
Dwergkonijnen :)
|
Dwergkonijnen vind ik leuk en hangoren dan in het bijzonder. Zelf hebben we vroeger een grijs dwergkonijntje gehad :)
|
Citaat:
|
ik heb een blauw (tsja zo noem je dat nou eenmaal...) dwergkonijntje...
|
Citaat:
|
Ik heb een dwerghangoortje, ook Isabelkleurig :) heel liefjes :D
|
Ik ken zeer weinig van rassen, maar konijnen met extra lange (hang)oren vind ik erg lief:)
|
|
Ik heb ook een konijn. Ze is donkerbruin en heel stom.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind konijnen leuk, zoals ze op elkaar klimmen als ze met meerdere zijn, in de dierenwinkel gaan de kleinere konijnen altijd op de grotere zitten omdat ze anders niet bij de drinkfles kunnen, fantastisch. Ik had ooit een hollandse hangoor, een vrij groot bruin konijn, die was lief :). Ik vind cavia's óók leuk, trouwens :P |
Citaat:
|
cavia's roelen:p
Ik heb twee driekleurige cavia's:p Keb een tan en een dalmatiër gehad:) |
ik heb 2 konijnen....Fay(m) en Loeky(v)
Ze zijn bijna helemaal wit met bruine oortjes en Loeky heeft een bruine streep over haar rug lopen.... Ik heb echt geen idee wat voor ras het is... Ze zijn broer en zus. |
ik heb trouwens nog een konijn dorus, een kruizing tussen een zwart-witte (k ben de naam ff kwijt) en een witte.
Errug lief maar ook al 7.5 jaar oud. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:57. |