![]() |
Meest geflopte programma
Ik moet zeggen Idols, begrijp me niet verkeerd vind het heerlijk om er naar te kijken, en de vlinders in me buik gaan te keer als er bekent wordt wie er doorgaan enzow ( of als boris zingt :bloos: )
Maar wie is er nou eigelijk echt bekend door geworden? tenminste hier in Nederland. De singels zijn niet echt toppie, en ja over Jamai zal ik maar niet beginnen, want de Idol van Nederland is hij niet geworden. maar wat vinden jullie een geflopt programmatje??? |
Ik denk niet dat Idols geflopt is. In tegenstelling, Idols als programma is een groot succes.
Dat de idolen zelf niet mega populair worden ligt meer aan henzelf, denk ik. Na het programma staan ze op zichzelf en moeten ze zichzelf redden. Als programma is Idols duidelijk enorm gelukt. Dat programma van Carlo en Irene op de zaterdagavond: dat is pas geflopt. Was ook ontzettend saai. |
Idols is juist het meest succesvolle programma in jaren. Jouw definitie van floppen is schijnbaar anders. Als je kijkt naar het aantal kijkcijfers, het aantal fans (dat zijn er best veel, meteen nummer één worden enzo), de discussie die íedereen erover voert, de interactie die het opwekt bij de kijkers.... enzovoorts. Idols is verreweg het meest succesvolle programma.
De nummers van Jim en Jamai zijn wel vet populair, ook al zijn ze, vooral van Jamai, heel slecht. Succesvol zijn ze wel, net als Dewi en in mindere mate ook Hind. Jim en Jamai stonden meteen op één, iedereen kent ze en ze hebben nog steeds veel fans. Ik weet niet onder welke steen je de afgelopen tijd geleefd hebt, maar geflopt zijn ze zeker niet. |
Nou in belgie is 'De Mol' duidelijk het succesvolste programma : 1 id kijkcijfers vh jaar, prijzen gewonnen voor beste programma (zowel nationaal als internationaal), de maandagmorgen op school/werk HET gespreksonderwerp ...
|
en een flop de laatste reeks van big brother hier : ik vond et nooit goed, maar nu waren zelfs de kijkcijfers slecht ;)
|
Citaat:
|
Dat programma met Beertje van Beers, Tease geloof ik.
hij is ook al van de buis gehaald :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
"bluf" op de vlaamse televisie maatschappij (België dus) slecht, maar slecht... ongeloofelijk..... om te beginnen wenen
|
dat programma van victor reinier.
dat van die trap met een of andere loterij op sbs6 wat nu al van de zender is gekicked |
Star Academy. :D
|
Citaat:
|
De Carlo en Irene Show.
wat dus ook al van de buis ie gehaald :D Sterrenbeurs inderdaad... en vast nog meer, maar dat was zo slecht dat niemand t ooit keek... ;) |
de TV Kapper
|
The Crouches op Nederland 1 en dat ene programma op mtv dismissal ofzo
|
Wildboyz natuurlijk ook, wat een flop!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Masterplan (y) :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Star academy is geflopt inderdaad. Had best wel medelijden met die mensen trouwens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De Mol is mijn favoriete programma aller tijden! |
Absoluut de Carlo en Irene show. Wat was dat slecht zeg! En ik denk in mindere mate toch ook Papaul, wat ik op zich wel jammer is want Paul de Leeuw vind ik erg leuk.
xx |
Dat programma op yorin, met die 7 vragen en dan kon je prijzen inruilen enzow, weet ik veel. Iemand die weet wt ik bedoel?
|
was brutale moeders ook niet geflopt??
|
Bikini Bandits op MTV moet van de buis. Waardeloos programma (n)
|
dat programma van de dierentolk:s
iemand ging dan met dieren praten om te kijken wat het probleem was met dat dier. zo heeft een hond dat mens ingefluistert dat ze bang was om te zwemmen omdat ze wat met haar heupen had ofzow :rolleyes: |
De vergeet je tandenborstel niet show show?
|
De Bus...
Dat was écht een slap aftreksel van Big Brother! En wat iedereen over de Mol zegt is helemaal waar! Maar juist omdat het géén sms-dienst nodig hebben, wordt het volgens mij in Nederland niet zo gewaardeerd als in België (best triest eigenlijk). De Mol is écht het beste programma in zijn soort in jaren! |
Citaat:
|
Carlo en Irine Show vond ik nog wel meevallen ( de keren dat ik het gezien heb ), maar dat programma wat erna kwam met Kwalbert Verlinden...boh dat is pas geflopt, net zoals Sterrenbeurs en de meeste SBS6 TV programma's.
|
Citaat:
Dat is nu gewoon vervangen door Dayzers Daily... |
precies, de sterrenbeurs is egt iets wat ontzettend geflopt is!
|
sterrenbeurs en de bauers
|
volgens hem volgens haar
duurt maar kwartier en vindt er gewoonweg geen f*ck aan |
Citaat:
|
Citaat:
Bauers was zelfs een groot succes |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:43. |