![]() |
[CoD] Sniperfix probleem.
Yo,
zoals iedereen denk ik wel weet is er een nieuwe bug erbijgekomen met patch 1.2 van CoD (Call of Duty). Nou is daar vrij snel al een fix voor gekomen, maar ik weet niet hoe ik die moet installeren! Ik heb hem in m'n main folder gezet, zoals ik dat altijd doe met *.PK3 files, maar toen ik daarna vroeg wat ik moest doen werd er gezecht "Je moet hem in mainmenu aanzetten!" maar hoe doe ik dat? Ik heb een menu dat Mods heet, maar daar staat ie niet bij! HELP PLZ! |
Ik ben geen bug tegen gekomen met de 1.2 patch en ik weet al helemaal niets van een fix :)
Wat is die bug dan? |
Gezien zn vorige posts denk ik dat hij dat schokkerige begin bedoeld bij het inzoomen.
Er zit geen bug op de sniper rifle (zover ik weet) en je moet er gewoon aan wennen. Het is wennen en na 80 keer zoomen ben je gek maar het houdt de minder goede spelers die met sniper wel kunnen raken iig weg. Als je dat "fixed" hack je en als pk3 files veranderd kom je niet op PURE servers... |
Oh dat stukje van het op de knop drukken tot je in de zoom zelf bent dus
Dat is me idd wel opgevallen maar echt last heb ik er nog niet van gehad :) |
Citaat:
Nee mn favo rifle is nu toch echt M1 Garand |
die 1,2 patch is helemaal kut... kan niet meer bunnyhoppen .. idd dat snipe probleem , de m1 garand schokt meer als je een keer geschoten heb ect.
enige voordeel is dat de acurcy van de thompson is verbetert :) www.trident-marines.com check it out ;) |
Citaat:
Maar ja. Dat sniper begin is wel erg onrealistisch. |
antwoord anyone?
|
is al gegeven
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42. |