![]() |
heel dringend hulp nodig
hallo lui , ik heb even jullie hulp nodig
ik studeer in het buitenland en wil in nederland komen suderen volgend jaar nou heb ik daarvoor de naam van vwo scholen in nederland (sommige)nodig om meer informatie te zoeken ken je dus de naam of een web site van een vwo school in nederland , maakt niet uit waar, wil je hem dan alstublieft aan me geven je kan replyen of hem naar mijn mail adres sturen voor het gemak schrijf ik hem hieronder op yorke_rllmyk@hotmail.com hopelijk kan iemand mij helpen alvast a million thanx byebye \batt |
Ligt eraan waar je op school wilt zitten maar practisch elk dorp en stad heeft wel een middelbare school en de meeste ook met vwo
|
|
Mijn bijvoorbeeld:
school Een school voor havo en vwo in Den Haag. Maar waar studeer je eigenlijk (in welk land)? En waarom heb je namen van scholen met een vwo-afdelingen nodig? nou, veel suc6 |
http://www.forum.scholieren.com/show...threadid=36326
staan er genoeg ;) en misschien via scholen.pagina.nl ofsow :confused: |
Citaat:
|
mensen, voor prive berichten bestaat mail/msn/icq/etc ;)
|
Citaat:
|
ok , ik zit op de ams ,een vwo school
en ik woon in suriname ik kom volgend jaar en dan heb ik alleen mijn overgangs rapport naar de derde(de laatste klas)ik wil dus weten in welke klas ik kom van die scholen en alle andere nodige info daarom heb ik die sites nodig hope yah can help see yah luv and peace |
Citaat:
Misschien kun je het beter in suriname aan je mentor ofzo vragen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:34. |