![]() |
Almost Famous
Eén van mn favo films. De tijd, de muziek, het verhaal, zo geweldig!!
Jullie meningen over deze film? |
Ik ben in slaap gevallen tijdens die film... zegt dat genoeg ? :)
|
hij is leuk.
maar zo leuk nou ook weer niet. ik vind het wel ontzettend stoer dat het een waargebeurd verhaal is :cool: |
Moet m nog steeds een keer zien :o
|
Ik ben fan :cool: . Al heel lang.
|
de titel ken ik wel ergens van, maar zou niet weten welke film het is :confused:
misschien ken ik hem dus wel als ik het verhaal hoor, maar ik heb d'r op dit moment ff geen beeld van. |
Citaat:
http://www.moviemeter.nl/?film=143 :) |
Ik lach echt dubbel met een vriendin toen dat mens tegen de muur rende :D . En die receptionist "Your mother kind off freaked me out" :cool:
|
ik weeeeeet gewoon dat ik die film gewèldig zal vinden..~! (ooit een klein stukje gezien..)
maar moet hem nog steeds zien :o |
Erg leuke film.
|
Hij is heel erg leuk :cool:
|
geweldige film
|
Leuk-leuk! Een vriendin van me heeft 'm op dvd, dus als ik daar ben ga ik 'm wel weer kijken, want toen ik 'm voor het eerst zag was de kwaliteit van het geluid heel erg slecht.. en da's niet handig als de film om de muziek draait.
|
Citaat:
maar het zegt me vreemd genoeg toch niks. dan ken ik dus alleen de titel :D maar 't verhaal klinkt leuk dus ik zal hem nog wel een keer gaan kijken. |
superb!
|
oowz ja! dat is toch die ene film met kate hudson ofzo? ja ik weet het nog wel... leuke film hoor.. die muziek, de tijd en het verhaal... hijs aan te raden... als je ervan houdt natuurlijk :)
|
Beste film van 2000. Prachtig uitgevoerd.
|
Hij is wel leuk ja.
|
Hij is wel leuk, maar ik had er voordat ik hem zag heel veel van verwacht, waardoor hij toch een beetje tegenviel. Maar nog steeds wel aan te raden, er wordt zeer goed in geacteerd en Billy Crudup is ehm best wel lekker :bloos:
|
leuke film! Erg grappig in het vliegtuig: I'm GAY!
film die je heel vaak kan kijken, alleen al om het production design |
Kate Hudson is daar ook zo geweldig.. Ik hou van Kate Hudson.
|
hmmm.. k weet nog. Ging met n vriendin naar zown sneak preview. Toen kwam deze film. En we vonden em allebei dodelijk saai, in de pauze zijn we maar weggegaan (gelukkig dat we gratis konden want ze werkt in de bios)
|
Super film!
De cast is goed, met een perfecte rol van Kate Hudson (Penny Lane). De muziek is geweldig, met een geweldige soundtrack. En iedereen herkent wel iets in de jonge William. |
eigenlijk vind ik Kate Hudson in films die ze daarna heeft gemaakt minder....
Hier is ze lekker fris, fruitig en niet zo JenniferLopez/JuliaRoberts/ikbenberoemdenknap- achtig |
Sterke film. Crowe is nu bezig met ELIZABETHTOWN met Orlando Bloom en Kirsten Dunst.
|
up ^
Zondag op tv, 20:35 op Veronica. Heb em nog niet gezien, dus ben benieuwd :) |
oja , koel
die wilde ik nog steeds een keer zien |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:43. |