![]() |
Regionale televisie
Ikzelf kijk best vaak naar de regionale televisie. Ik woon in Noord-Holland dus ik kijk dan TVNH (duh) Ik vind het een leuke zender, vooral het programma KlaaglijnTV vind ik helemaal geweldig. :D Wel heel veel herhalingen alleen.
NLnet (verzameling reportages van alle regio-zenders, ook te zien op NL1) vind ik ook vaak grappig. Vinden jullie jouw regionale zender leuk? Kijk je vaak? |
Wij hebben L1.. wat een vreselijke zender is dat :|
|
Hier hebben we Omroep Zeeland. Niet zo veel bijzonders.
|
En wij Omrop Fryslan.. :D
|
Omroep Brabant zuigt, alleen Henk Huppelschoten en Filmspot gaan er mee door
|
Omroep gelderland. Walgelijk. Allemaal van die boeren, wat een niveau... (n) Ik vind het helemaal niks.
|
Citaat:
Dat was er vroeger ook op AT5 (Amsterdam), maar nu niet meer :( . Nu kijk ik alleen maar het nieuws na het NOS-journaal. |
Citaat:
ik heb schotel televisie, dus heb totaal geen regionale zenders uit Brabant (waar ik woon) maar blijkbaar is omroep Limburg bij de sateliet gekomen..en dat heb ik nu wel :confused: |
TV Rijnmond (y)
|
Citaat:
|
TV West: kijk het hééél af en toe als er echt niks beters op tv is.
|
TV Noord is dus helemaal niks. (n)
|
TV West: bagger. Het nieuws dat wordt gebracht is meer het nieuws van Den Haag ipv Zuid-Holland. Daarnaast is er bij het nieuws een fantastische rubriek waarin de gemiddelde Zuid-Hollander (lees: Hagenaar) zijn mening mag geven over actuele zaken. En dat is werkelijk beschamend om te zien, zoveel kortzichtigheid. Het wordt eindeloos herhaald. Het sportnieuws is helemaal erg, alleen maar wat voetbalwedstrijden van amateurclubs en ADO den Haag en wat vage sporten.
|
Citaat:
en heb je wel eens die inburgeringscursus gezien? Daar lig je pas echt om dubbel :D |
Citaat:
:D Hehe, die is inderdaad heel leuk om te zien: huis, muis, buis. En dan zo'n schooljuf die dat zit voor te zeggen, ik dacht eerst dat het een persiflage was :o |
TV Gelderland is niks.
|
Citaat:
Ohja:o En GPTV:o |
Citaat:
|
TV oost is af en toe nog wel leuk :)
vooral als ze weer een keer Herman Finkers in t Twents uizenden :):o |
ik doe dat nooit:)
|
Ik vind Tv Gelderland wel ok, het nieuws is meestal wel leuk om te zien, maar het top-programma blijft toch: De Verlenging. Jan Sommerdijk :cool:
|
Omroep Brabant kan er nog mee door, zeker als je het vergelijkt met 2 kleinere televisiezenders uit de regio; TV Gazet en de SLOS.
Beide zenders zijn een regelrechte ramp, het grootste deel van de dag worden er een soort van powerpoint presentaties vertoont, met boerennieuws uit de regio en heel veel (ook al even belachelijke en slechte reclame) en de programma's die er al zijn van verschrikkelijk laag niveau; praatprogrmma's die echt nergens op slaan en reportages van activiteiten in de regio... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wij hebben Omroep Zeeland en dat is echt waardeloos, er is alleen het NOS journaal, het regio journaal en verder een programma per dag dat ze de hele dag herhalen. Owja, er is pas vanaf 's avonds zes uur tv, overdag is er alleen tekst tv.
|
TV DRENHE in de zomer met de trektocht is et alleen leuk en natuurlijk als je zelf op tv bent!!! :D
|
Citaat:
|
Henk huppelschoten.. , die gast is me flauw zeg :D
Zap! van omroep brabant kijk ik wel eens is soms wel grappig.. en als je echt wil lachen is er altijd nog brabant party ofzo :D |
Omroep Brabant. (n) Alleen dat filmding is wel leuk idd. En toen we op 't nieuws kwamen ging ik kijken.
|
Tv Gelderland.. Joepie :|
|
Wij hebben Omroep Zeeland, Maximaal TV en Delta TV. Alle 3 is niks maar het voetbal op Omroep Zeeland en het autoprogramma op Maximaal TV zijn wel leuk. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
TV Oost is echt prachtig :D Je hebt nog nooit zoiets onprofessioneels gezien. Ohja misschien toch, op de Stiloh (lokaler dan lokalere omroep)!!!
|
Ik kijk weleens omroep flevoland, maar puur omdat onze blasfemische acties daar in het nieuws komen.
(grafschennis, kerkbranden, berovingen) |
TV Rijnmond, ik kijk soms naar het nieuws wat daar komt
|
TVNH is leuk(y)
ik kijk daar altijd naar het nieuws.(zijn veel herhalingen) klaaglijn tv is ook wel leuk en ik kijk naar ter plaatsten |
Citaat:
AT5 zuigt opeens was ie weg :( |
Omroep Brabant. Henk Huppelschoten is wel cool. Ik kijk soms het nieuws en Filmspot.
Ik kijk vaker teletekst van Omroep Brabant dan de uitzendingen zelf. |
TV Oost is over het algemeen niet echt boeiend. Herman Finkers in 't twents is wel leuk ja, zoals WolterB al zei.
Verder zie ik niet in wat er leuk is aan het nieuws van jaren geleden (:confused: ) en kijken hoe een auto door enkele dorpen rijdt. |
wij hebben tv west en dat is af en toe best wel geinig om te zien sommige programma's dan
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:00. |