![]() |
Ken jij nog wat mensen/film/series die téveel gewaardeerd worden??
Als parodie op die andere...
Ik begin met: -GTST -Eigenaardige docusoaps als Patty's Possy en de Bouwers enz... Breng maar meer van die gein in dit topic |
kweet niet, maar van die series is het algemeen bekend, dat ze bagger zijn :|
|
wat dacht je van studio sport .......
( word maar kwaad mannen ... kom maar... kom maar... kom maar...) |
Friends. Zo geniaal vind ik 't absoluut niet...
|
Citaat:
|
As the world turns en the bold en de beautyful is echt bagger shit (n)
|
Citaat:
|
idols
(mede door mijzelf:o) |
Citaat:
En al dat bellen, 5 x reclame enzo. en wie zegt dat die resultaten goed zijn? neej idols sucks, maja ik kijk nog steeds :S |
The Lord of the Rings, The Godfather, Star Wars, Titanic, Will & Grace en Friends om maar even een paar voorbeelden te noemen.
|
Citaat:
|
Dit soort discussies hebben geen enkele zin. Als jij zegt dat Lotr overrated is, kan ik dat onderuithalen door te zeggen dat het niet zo is en vica versa.
En dan? :confused: |
Citaat:
|
The Matrix 1 was nog niet zo'n hele erg hype.. dat begon pas echt bij deel 2. Van Star Wars is het heel erg jammer dat de grote groep insiders nu een beetje vervaagd is door de grote masse die met de nieuwe trilogy beter vind.. (belachelijk!).. Godfather??? Waar heb je het over?? part 1 is een van de beste films ooit.. en totaal niet overgewaardeerd. LOTR echter wel! Ik vind het goede films, maar het verraste me weinig.. ze hadden iets meer met verhaal en karakterontwikkeling moeten bezighouden dan met special effects imho
|
Shrek is ZOOOOO overgewaardeerd (n) (n) (n) (n) (n) :nono:
En Friends had haar beste tijd, ook wel een paar seizoenen geleden... |
Pirates of the caribean, ik vind dat echt zo'n kutfilm.
Oh, en iedereen die zegt dat Orlando Bloom een goeie acteur is is niet goed bij zijn hoofd, die man heeft maar 1 gezichtsuitdrukking :) . |
6th sense
Lord of the Rings |
Citaat:
Er is niets wat speciaal is aan die film, amusant, maar echt niet origineel ofzo. en die orlando bloom, tja... tegen de muur er mee als het op acteren komt. ik wordt ook echt doodziek van AL die reclames voor de DVD, waarin gedaan wordt alsof het een magistraal epos is, alleen om de Academy een beetje in te pompen. |
friends.
|
Matrix, absoluut.
|
the matrix
friends pirates of the caribean lotr |
mystic river
|
Tom Cruise
|
Lord of the Rings idd...
|
orlando bloom
liv tyler en even iets heel anders Christine (volgens mij van de achternaam) van de Horst. Van de nachtsuite ofzo, of iets zondagmiddags achtigs. Ze zou zo ontzettend goed kunnen interviewen. :rolleyes: |
Citaat:
|
Friends
the Full Monty Scarface (niet slaan! :p) there's something about mary Orlando Bloom idd... best goede acteur, maar al die meiden die hem de beste acteur van de wereld vinden mogen best even om dat ontieglijk lekkere uiterlijk langskijken ;) |
lord of the rings
friends sex and the city en de rest.. |
Citaat:
waarom zou die nu weer overschat zijn? |
Citaat:
|
Tom Hanks.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mensen ==> alle bekende personen zijn overgewardeerd... ze worden behandeld alsof ze uit de lucht zijn komen vallen en of ze ik weet niet wat zijn.. echt dikke bullshit is dat, het zijn ook maar gewoon mensen zoals iedereen dus.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jullie hebben overduidelijk orlando bloom nog nooit zien poepen.
|
Citaat:
|
:D @ Slave en Rollo Tomasi
Road to perdition vind ik overgewaardeerd. Ik vond het één van de saaiste gangsterfilms die ik heb gezien. |
ik vind dat friends tot en met serie 5 echt top was, en totaal niet overrated.. maar daarna is het minder geworden en is de waardering toch blijven groeien. dus inmiddels is het overrated
|
Pearl Harbour
X-MEN |
Arnold Schwarzenegger (n)
Eddy Murphy Jean-Claude van Damme Phileine Zegt Sorry Brad Pitt (vooral het feit dat hele volksstammen vrouwen hem aanbidden :confused: ) |
alleen Phileine Zegt Sorry is uit dat rijtje overrated, imo.
Brad Pitt is gewoon een goede acteur (zie bijv. 12 Monkeys), Eddie Murphy is een goede grappenmaker (en daar waarderen mensen hem om), Jean-Claude van Damme heeft sowieso geen goede reputatie (is eerder onderwaardeerd, maar dat ligt ook aan het type film waarin ie steeds weer speelt), en Arnold, hm, hoe kun je zo'n superster nu overrated vinden? het is gewoon een actieheld, en daar is ie goed is, actiehelden spelen. hasta la vista, baby. |
orlando bloom :eek: wat is er nou zo knap aan hem :s
Eerlijk gezegd vind ik hem best wel lelijk, en ik ben niet jaloers... |
Citaat:
|
Citaat:
Stanley Kubrick vind ik trouwens wel teveel gewaardeerd. |
buffy
angel 24 matrix halle berry |
Er is dus echt nix mis met:
Friends Will&grace dat heb ik sommige mensen namelijk horen zeggen..cultuurbarbaren! :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:57. |