![]() |
Van Helsing
Wie verheugt zich erop?! Mij lijkt ie echt goed!
|
Nieuwe Bram Stoker's Dracula verfilming? Dan moet ie wel heel goed zijn wil ie de topper tot nu toe kunnen evenaren.
|
Nee dit is Van Helsing vs Dracula, The Wolfman & Frankenstein. Gemaakt door de makers van The Mummy, dus het word een gigantische hollywood popcorn film, maar hij lijkt me echt keigaaf :D
Bram Stoker's Dracula (die met Keanu Reeves) vond ik trouwens echt bagger (n) |
Tja ach, de eerste trailer bevat belabberde CGI, maar de decors, cinematografie en aankleding van de film lijken dik in orde. Ik vrees alleen het ergste voor wat betreft de inhoud. :| Stephen sommers is iemand die goed is in het maken van popcorn spektakels, dus amusant zal hij zeker worden, maar het bijna intellectuele dracula-geneuzel laat zich nu eenmaal moeilijk combineren met hollywood-sensatie. Ik denk dan ook dat we niet hoeven te rekenen op een hoogtepunt van de cinema en al helemaal niet op critical praise.
Maar goed, dat hoeft eigenlijk ook niet. :) |
Zo'n massale monsterattack movie is altijd geinig, maar van Helsing moet dan wel weer door Anthony Hopkins gespeeld worden of door Rutger Hauer, die heeft er wel ht goede acent voor :D
|
Citaat:
|
Hugh Jackman, is dat niet Wolverine?
Hmm, zou dan een Abraam in zijn jonge jaren zijn. Een oude vent als held is altijd cooler, kijk maar naar sean connery, Donald Sutherland(vooral als badguy) :P |
Hellsing is dat niet die manga serie? :)
|
De naam komt wel van Abraham van Helsing af uit het oorspronkelijk Dracula verhaal van Bram Stoker :)
Coole Trigun kat btw :D |
Citaat:
Film wil ik best graag zien. Hugh Jackman is :cool: |
Citaat:
Ja uiteraard ook 1 vd films waar ik al een tijd op zit te wachtten lekker weer in m'n straatje, laat maar komen die handel en ik hoop em binnenkort in de sneak te zien. |
ik heb er nog weinig van gezien, maar genre en Hugh staan me wel aan :)
|
Misschien nog leuk als je je verstand op nul zet, maar zelfs daar heb ik niet al te veel vertouwen in.
|
Citaat:
Nee, nee, nee NEE!! :nono: Van helsing(dus met 1 letter L) staat daar compleet los van. |
Vond de trailer erg slecht.
|
Dinalfos ik had dat ook wel gezien hoor van die L
Maar zo een rare vraag is het niet als je het origineel niet gelezen hebt... :P |
Kheb trouwens gelezen dat het niet over Abraham van Helsing (uit het boek) gaat, maar om een zekere Gabriel van Helsing, het "
jongere broertje" van Abraham zoals meneer Sommers beschrijft. Wel beter eigenlijk, anders zou het personage uit het boek totaal anders zijn geweest |
Het personage in het boek blijft hetzelfde hoor ;)
|
trailer ziet er wel cool uit
|
ik heb de trailer alleen gehoord... :|
speelt kate weer een vampiertje? |
Van Helsing , ik haat hem, killing dracula the bastard!
Jackman hooray sideburns! |
Kate is het girlpower element volgens mij (Y)
|
Weetje waarom ik nou het liefste naar die film wil..VAN HELSING je kan t so lekker uitspreke! Ook die voiceover van die buitenlandse trailer op MTV zeg ie zo op t einde VAN HELSING op zo'n geile manier!
|
En weer komt er een 13-in-een-dozijn gelikte Hollywood-actiefilm uit de fabriek rollen...
Loze up trouwens. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:30. |