![]() |
Tis gewoon dom... Toch ...?
Je gebruikt dat spul toch niet !!
Das gewoon dom !!! maarjah je moet het zelf maar weten ! Wie is het met mij eens ???? |
over welk spul heb je het nu ?
|
ik zeg het wel gelijk:
ROT OP |
Citaat:
|
Natuurlijk doet ze dat niet, 'want het is slecht' ;)
Wat een kansloze instelling. Begrijp me niet verkeerd; ik heb niets tegen mensen die niks gebruiken, het is die houding van haar waar ik een enorme hekel aan heb.. |
jong, en vooral naief denk ik :p
|
:D
Achja, ik kan me nog herinneren dat ik ooit ook sterk tegen het gebruik van bepaalde middelen was, maar toen wist ik iig nog quasie-intelligente argumenten te geven :p |
Citaat:
|
Citaat:
en toch.. ooooow kijk ik denk een mening te hebben, ben 12 jaar, tegen drugs en alcohol, zo naief als de pest - klein verwend nest.. zucht wat haat ik dit.. ga naar onzin, of je mamma? |
Citaat:
al ben ik zelf nog maar 15 :P |
Hahaha :D , wat koddig.
|
hum........
Soms denk ik wel eens, waarom denk ik soms wel eens waarom :confused: |
Citaat:
hum........ Net stond er nog dat ze naat TMFweb.nl moest gaan.... :p |
:|
|
Ten eerste, je zult hier weinig steun vinden, het is een forum om over drugs en alcohol te praten, niet om het te veroordelen.
Ten tweede, wie ben jij om ons dom te noemen? Je bent zelf 12 en hebt nog nix gezien, op mijn 12e dacht ik ook de wijsheid in pacht te hebben op dat gebied, maar daar kom je vanzelf nog op terug. Ten derde, ik kan er niet tegen dat iemand zijn mening als waarheid verkondigt. Zeg dan tenminste: ik vind het dom, ik begrijp jullie niet, waarom doe je het, je verpest je lichaam,... zoiets. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:09. |