![]() |
Verliefd
Verliefd
Ik voel de adrenaline door mijn lichaam Ik voel mijn zenuwtrekjes bovenkomen als ik jou zie Ik voel het fladderen in mijn buik Ik voel mijn benen slap worden als ik jou zie Ik wil tegen je aankruipen Ik wil je een knuffel geven als ik jou zie Ik wil je een zoen geven Ik wil je helpen, troosten, wat dan ook als ik jou zie Ik weet dat dit niet hoort Ik weet dat jij nu onbereikbaar bent als ik jou zie Ik weet dat ik meer wil dan vriendschap Ik weet dat het niet eenzijdig is als ik jou zie Ik kan zo niet door blijven gaan Ik kan niet zonder duidelijkheid als ik jou zie Waarom? |
De ik waarmee je de meeste regels begint, gaat nog wel, maar die derde regel van elke strofe vind ik wel een beetje eentonig worden. Misschien is het ook mooier om het gedicht iets korter te maken, bijv. 1 keer ik voel, 1 keer wil, 1 keer ik weet, 1 keer ik kan. Dan is je gedicht maar 4 strofen, dat maakt het misschien wat pakkender. Je vraag aan het eind vind ik leuk, maar je titel mag misschien wel iets origeler ;) .
|
Dat hoort juist man! er zijn tig gedicten waarbij steeds één zin terug komt of word herhaalt, ik vind 't mooi!
Dat maakt nou 't gedicht anders van alle anderen schriftelijke stof, het is in dichten zeker niet fout om steeds 1 zin terug te halen, ga zo door meid! |
hartstikke leuk
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:47. |