![]() |
Smallville : Hot or not? Tom Welling -> agree or dissagree
Ik ben nu eenmaal helemaal weg van die serie, alleen al om het feit dat Tom welling daarin de hoofdrol speelt ...
ik heb het geluk dat ik alle 3 seizoen's gezien heb :D lang leveuh het downloaden oh ja ... TOM WELLING -> YOU RULE :cool: |
Ik kijk nooit tv op vrijdagavond. Als het nou op een andere dag was geweest, had ik het wel gekeken misschien :)
|
leuke serie, maar is op vrijdagavond, dus kan ik het niet zien :(
en kheb geen zin om t op te nemen :p |
Muhaha geweldig topic :D
|
ik vind het niks.
|
ik heb het gezien tot met dat feest.. Dat Lana in die tornado zit... ofzo... dacht ik althans...
ik moet het echt eens gaan downen... :rolleyes: mjuh.. Tom Welling is wel leuk, maar hij heeft niet zo'n mooi gebit, en hij is zo'n Ken... Kristin is leuker :) (y) |
inderdaad Tom is een Ken. serie was wel ok, maar niet iets waar ik voor thuis blijf
|
...
|
ken het niet
|
Nog niet gezien, maar het lijkt me niks. Zo'n superman spin-off..
|
HOT HOT HOT HOT HOT
alleen is die Clark wel echt TE perfect |
Citaat:
|
Ik vind het niet in de sfeer van waarin Superman series moeten zijn, lex die er nu al in zit vind ik super fout. Lana Lane vind ik beetje lois lane rip-off. Nee, toen ik er over hoorde dacht ik, leuk een serie over supermans jeugd maar ze hebben het helemaal verneukt.
|
Citaat:
in de het 3de seizoen wordt er de naam "Lois Lane" vermeld en dat is de nicht van Cloë ... dus helemaal geen rip-off gewoon een andere personage |
het is toch lana lang of heb ik t dan helemaal fout?
|
Citaat:
|
Citaat:
nuja in ieder geval idd Lana LANG ;) |
Citaat:
... Bij Lana Lang is dat helemaal anders ... ze willen beide de liefde maar Lana wil zoooo dat Clark zijn geheimen zegt ... ( wat hij natuurlijk niet kan ) ..blabla nouja je weetwel hoe dat zit af/ aan ... ruzie/liefde/vriendschap-relatie |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:09. |