![]() |
loggen activiteit op windows XP
Goedendag,
Ik doe het systeembeheer voor een klant. En nu hebben klanten nogal eens de neiging om zaken aan te passen en dat niet te zeggen. Maar kan ook gebeuren dat er programma's worden geïnstalleerd waar ik dan mee te maken krijg. Dus ik zou heel graag willen weten om zo beter te kunnen helpen dus daar zoek ik een soort logging software voor. dat moet dan lokaal een log opslaan wat er allemaal met die computer gebeurd en wie erachter zit. Weten jullie daar iets van? Het gaat om windows XP |
spy agent (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.software4parents.com/spyagent.shtml |
hm, bah, ziet er een beetje baas-houdt-op-trieste-wijze-zijn-werknemers-in-de-gaten achtig uit, dat proggie :p
|
Bovendien is het gebruik ervan niet legaal in nederland, voor zover ik weet.
Je mag niet zonder iemand's toestemming óf medeweten iemand bespioneren. Een werkgever mag wel alle emailtjes controleren, mits hij dat vooraf kenbaar maakt. |
Citaat:
" Op deze manier kan ik precies zien wat er fout gaat op je computer en waar er net dingen zijn veranderd. Door dat dat gebeurd helpt het mij in het vaststellen van de fout en kan ik hem dus eerder oplossen" Het gaat mij dus niet precies om wat hij precies doet maar vooral om de foutmeldingen van die wiondowsbak |
Dan is het uiteraard wel legaal.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:07. |