![]() |
Hoevaak ga jij naar de bioscoop?En welke film ...
zou je er nu wel willen gaan bekijken?
Heb je een bepaald gerne van films dat je heel graag kijkt of ga je graag naar de nieuwste films in de bioscoop (ook al is het niet meteen je genre :p) |
Gaat naar alles wat enigszins boeiend kan zijn :D
|
Het liefst zo vaak mogelijk maarja ik heb het geld er niet voor.. En het liefst naar films die mooi zijn op groot scherm.. Met veel effecten e.d. Want op tv zie je te duidelijk dat het nep is, vind ik.
|
ik mag dit jaar 20 keer gratis van me werk ben nog maar 3 keer geweest
|
Ik ga twee keer per week naar Lord of the rings. als het niet vaker is....
|
als ik eerlijk moet zijn ga ik de laaste tijd bijna niet naar de biosscoop maar bekijk ik ze gewoon op de Tv. Ik download van internet (Divx) en kan ze dan op Tv bekijken..
|
ik ga als er een film is die me leuk lijkt. gebeurt welles.
morge gaak naar Icq Age :) |
1 keer in de 2 weken.Dus best veel. Zaterdag waarschijnlijk naar Scorpion King
|
ik ga ± 1x per maand, ik zou nu graag naar Ice Age willen
|
uhm
weinig geloof ik kweet de laatste film was in feb. ofzow ik w8 altijd tot ze op video komen haha maar nu ga ik misschien ff naar showtime of black night (ben toe aan humor) of ICE AGE |
Bijna nooit, als ik een vriendin heb wel vaker, maar daar heb ik nu geen tijd voor. Welke film zou ik niet weten.
|
Ik ga bijna nooit, maar afgelopen maand ben ik dus 3 keer geweest... record!!!
Ik zou graag ice age willen zien, want iedereen heeft het er over... ik moet wel een beetje mee kunnen praten hè... |
k ga bijna nooit.. hooguit 3 keer per jaar ofzo. panic room lijkt me wel leuk:)
|
Toen ik een vriendin had ging ik elke week zo'n beetje. En nu nooit. Helaas. Bios is alleen leuk met een leuke meid. En die heb ik nu geen.
|
Ik ga 1 a 2 keer per maand....
|
ik ga 1 a 2 keer in de jaar.
|
haas altijd naar de sneak
iedre donderdag dus |
1-2 keer in de week.. ligt er aan wat er draait natuurlijk.
deze maand: Shipping news Drift Ghost World Mulholland drive |
Ik denk dat ik 3 keer per jaar naar de bioscoop ga! Ik wacht altijd tot ze te huur zijn. Tenzij de film me zooo mooi lijkt dat ik hem echt meteen wil zien. De laatste die ik gezien heb is Moulin Rouge! Op die film kon ik dus niet wachten tot ie te huur was... Welke ik nu zou willen zien? Ice Age! Maar ik wacht dus...
|
vaak naar sneak previews, want daar krijg je toch alle films wel te zien , en goedkoper ook. bovendien na 5x krijg je het 6e kaartje voor 0.50 cent dus das wel :cool:
Op het moment hoef ik niet echt films te zien, alleen ice age lijkt me lief :) Voordeel van sneaks is dat je soms best coole films te zien krijgt waar je normaal nooit heengegaan zou zijn... |
ongeveer 2 keer per maand. kom net terug van Ali G InDaHouse
Offtopic: Ali G, Sja, je moet van die film houden...vond hem zelf trouwens niet zo heel gaaf |
Ben ergens in februari en in maart nog naar de bios geweest.
Allebei de keren naar the Lord of the Rings en ergens in december en in januari allebei de keren naar Harry Potter. Stand is dus gelijk tussen fantasie en fantasie ;) Maar LotR was wel heel erg goed. Wil d'r eigelie nog een keer heen maar hij draaid niet meer. *snik* :'( *snik* :'( |
In Den Haag draait ie als het goed is nog..
|
Bijna iedere week ga ik naar de sneak.
Donderdag ga ik vier films achter elkaar kijken op een Scifi festical... :eek: |
ik ga in ieder geval minstens 2x per maand. ben eergisteren nog geweest naar ALI G in da house. Mot je echt zien!!!:D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:36. |