![]() |
wie doet me wat
ik schrijf vaak gedichten om mijn gevoelens te uiten, soms laat ik ze lezen door vriendinnen zo ook deze:
Wie doet me wat? Mensen pesten en zijn gemeen Dus kwetsingen zat Wie doet me wat? Niemand, ik heb immers vrienden om me heen Die verhelpen dat Wie dat me wat? Als ik daar sta, helemaal alleen En ik de vriendschap vergat Wat zullen mijn vrienden doen? Niemand helpt, geen een Te druk met elkaar en een zoen Wie helpt er? Niemand Ik sta alleen herkent ie,mand wat? en wat vindt je ervan?? |
Best leuk eigenlijk, zo met die rijm. Je herhaling stopt net op tijd(3 keer is voor mij echt de max). Dat te druk met een zoen vind ik er niet zo goed bij passen. Je einde vind ik wel een duidelijke afsluiter.
Over de inhoud, daarvoor moet je op psychologie zijn, ze hebben daar een speciaal gedichtentopic, dit deelforum is meer over de technische kant. Maar om toch even te antwoorden: Ik ben nooit echt gepest vroege :) . |
ik vind het 3 keer niets.
het is meer een verhaal. en nogmaals, ik hou van meer beeldspraak, en als zoiets echt je gevoelens uiten is, kom op met die emoties, het is nog iets te oppervlakkig vind ik. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:46. |