![]() |
Welke sport zou je ZEKER NOOIT willen doen?
Welke sport zou je ZEKER NOOIT willen doen? En waarom niet?
Is die sport saai?Belachelijk?Te moeilijk volgens jou? Kweet niet hoe het noemt :o maar die sport dat je zo "bolletjes"over ijs moet schuiven...Lijkt me vrij dom :confused: |
Citaat:
|
Freestyle skiën (is een van de eerste die in me op komt :confused: )
dat lijkt me erg pijnlijk voor je knieën en slecht voor je ingewanden |
korfbal gwoon een verschrikkelijke hekel aan :o :p
|
weet ik zo echt niet. Denksporten misschien.
|
Citaat:
|
Stoten. Nouja, zo noemt dat toch, als je met gewichten boven je komt "stoot"... Zo'n hoop kilograms naar boven dragen.. Auw, mijn rug...
|
Citaat:
nee hockey lijkt me geen reet aan, turnen, handbal etc.......... |
wielrennen
|
hockeyen...:eek: :rolleyes:
|
Curling en hardlopen (marathon ofzo) Doe je dat voor je lol?Knan ik me niet voorstellen.
|
Citaat:
|
En rugby? VInk om te kijken echt helemaal niets, maar zelf doen lijkt me geweldig!
MarathonZwemmen of korter, ik zink al na 2 baantjes. Oeps, ik doe mee aan de nachtmarathon, dat is een kwartier achter elkaar baantjes trekken. En hopen dat ik neit verzuip |
Boksen... je lichaam kapot laten meppen door een andere idioot. (n)
|
turnen en shit, al moet ik dat wel doen voor school (n) :o
|
linedance,breakdance zoiets...
heb totaal geen rutme en iets wat ik niet kan vind ik meestal ook nie leuk :) |
sorry...ritme
|
boksen, turnen, hockey, kogelstoten, dammen, kunstrijden, schaken, kickboxen, bridge :( , golf, paardrijden, volleybal, .........zoveel eigenlijk niet.
|
ballet
|
Citaat:
Citaat:
Ikzelf sta wel open voor alle sporten, maar als ik er toch 1 moest kiezen dan zou het turnen zijn. Het is te nauwkeurig, als je 1 foutje maakt krijg je zoveel punten aftrek of je ligt op de grond te kijken |
korfbal
|
sumoworstelen!! heel erg cool om te zien maar tlijkt me niet lekker om een beetje met zo'n chinese vetlap te gaan worstelen. getver!! :eek:
|
Jeux de boules (ofzoiets), echt iets voor bejaarden. En dat curling zou ik ook niet willen doen........saaaaai!!
|
worstelen,korfbal,ballet,paardrijen.
|
paardrijden handbal korfbal en curling lijken me zooo saai, paardrijden is voor tina-meisjes (no offence) en korfbal is voor mn leraar engels en curling is voor de3 schotten en ieren en weetikveelwie en handbal is lame (alweer no offence :D)
|
hockey korfbal
|
bridge schaken
|
korfbal....
stelletje mandje wippers....neej vink niet wat |
Alle dingen zoals boksen en worstelen. Verder balsporten heb ik een gigantische hekel aan, helemaal als het ook nog eens een teamsport is. Hockey uitgezonderd, dat is wel leuk om te doen ( met gym dan. )
|
voetbal en arobics
|
alles met te strakke pakjes
|
Nog een paardrijden (n)
|
alle sporten zijn cool exept one, en dat is toch wel paardrijden, nou ja vink ookniet echt een sport ;)
|
koekhappen :(
|
schaken
|
Hockey
|
Citaat:
|
kickboksen. Een verschrikkelijk ordinaire sport waarvan ik het volk ook niet altijd even fris vind. Maar das mijn mening ;)
|
worstelen
|
korfbal
|
paardrijden vind ik gewoon niet leuk, ben ook een beetje bang voor paarden... :o
hockey vinnik echt niet leuk, ik wil gewoon direct contact met een bal, ofzow... want tennis vind ik wel gaan, maar voetbal/volleybal etc. echt leuk! |
atletiek
interesseert me niks kunstschaatsen ik ben een held op schaatsen :( |
Olieworstelen (n)
|
korfbal..
Soms kan het best aardig zijn, maar iedereen hier doet het al, dus IK niet. |
Alle sporten waar je moe van word. Met uitzondering van korfbal. Mij lijkt dat gezamelijk douchen van jongens en meisjes samen wel wat :).
|
korfbal ofzow?! (N)
|
Waarom heeft iedereen toch wat op korfbal tegen? Korfbal is toch erg Nederlands en het idee van samenspelende mannen en vrouwen is ook niet verkeerd. Waarom moeten mannen en vrouwen toch altijd apart sporten??? Ook bij andere sporten vind ik dat er best gemengde teams mogen komen.
Boksen zou ik echt nooit willen doen. Elkaar bewust pijn doen vind ik echt niet kunnen (ook al kiezen de deelnemers er zelf voor). Boksen KAN volgens mij ook agressie opwekken bij toeschouwers. Lares (man en geen korfballer) |
Citaat:
Ik snap ook niet waarom iedereen zo tegen korfbal is.. Er zijn echt wel ergere sporten hoor.. Denk aan Hockey enzo.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:06. |